Skip to main content

اخراج، تبعید، شلاق، شکنجه،

اخراج، تبعید، شلاق، شکنجه،
بهمن موحدی(بامدادان)

اخراج، تبعید، شلاق، شکنجه، اعدام، جاسوسی، آدم ربايی و قاچاق بخشی از کارهای داعشی رژیم سفاک و غارتگر جمهوری اسلامی است و مضحک است که طرفداران رذل رژیم آخوندی با فرافکنی و شانتاژ و مغلطه این اقدامات شنیع را به مجاهدین انقلابی و سکولار و میهن پرست نسبت می دهند. بنیانگذاران و اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران، در بیدادگاه رژیم ستم شاهی در سال 1351 اعلام کردند که هدف ما برقراری "حکومت ملی" در ایران است. مجاهد شهید "علی میهن دوست " نیز در دادرسی ارتش اظهار داشته بود که ما به "سوسیالیسم علمی" اعتقاد داریم.
آنهایی که با وقاحت و بی شرمی، مجاهدین را یک سازمان تروریستی اسلامی با هدف تشکیل حکومت اسلامی معرفی می کنند، هیچ بویی از اخلاق وانصاف نبرده اند و سطح ودرک وآگاهی نازل خود را نشان می دهند، اتهامات این افراد پایۀ علمی ندارد و از روی باد معده است.
مجاهدین در راه مبارزه با رژیم، 120 هزار شهید

تقدیم خلق در زنجیر ایران کرده اند. مجاهدین به آزادی ایران زمین از چنگال خونین آخوندها و پاسداران ایمان دارند و مومن به آزاد سازی ایران از فاشیسم مذهبی هستند و در این راه فداکاریها کرده اند و قربانی ها داده اند.
مجاهدین خواستار برقراری یک جمهوری سکولار دمکراتیک در ایران هستند . اعضای سازمان مجاهدین مسلمان هستند ولی به جدایی دین از حکومت باور دارند و به دنبال برقراری یک حکوت سکولار هستند ، بیشتر هواداران مجاهدین بدون حجاب هستند و حتی بسیاری افراد لاییک و مارکسیست در بین هواداران مجاهدین وجود دارند . مجاهدین به دنبال ایجاد یک جمهوری و جدایی دین از دولت هستند.
رژیم جمهوری اسلامی می داند که شکسته شدن سد دروغ و ریا، سیل عظیمی از مردم را به هواداری عریان از سازمان مجاهدین خلق ایران خواهد کشاند. به همین جهت این رژیم سعی دارد تا با تزریق اطلاعات نادرست و دروغ به برقراری این سد کمک نموده و با بد نشان دادن چهرۀ سازمان مجاهدین خلق ایران (و علی الخصوص سرانشان)، به خیال خود از پیوستن اقشار مردمی به این سازمان جلوگیری نماید. رژیم جمهوری اسلامی در لیست «فوق محرمانۀ» وزارت اطلاعات خویش، سازمان مجاهدین خلق ایران را بزرگترین خطر برای موجودیت استبداد خود طبقه بندی کرده است.
رژیم جمهوری اسلامی (اصولگرا و اصلاح طلب و میانه رو) اساساً سعی خواهد داشت این حقیقت را بپوشاند که هدف سازمان مجاهدین خلق ایران از به دست گرفتن اسلحه نیز، نابود سازی رژیم جمهوری اسلامی (مشابه ارتش آزاد سوریه) بوده است و به جای آن سعی خواهد کرد تا سازمان مجاهدین خلق ایران را سازمانی در مخالفت با «ایران و تمامیت ارضی کشور» معرفی نماید.
مرگ بر جمهوری اسلامی
درود بر خلق قهرمان ایران
پاینده باد ایران