Skip to main content

با درود به شما آقای کیانوش

با درود به شما آقای کیانوش
بهمن موحدی(بامدادان)

با درود به شما آقای کیانوش توکلی مسئول محترم سایت ایران گلوبال و تشکر از بابت تلاش های شما درجهت ترویج و اشاعۀ آزادی بیان و پیشبرد مبارزه برای خلاصی از شر جمهوری اسلامی.
پاسخ اینجانب به سوالات شما: 1- بله؛ از نظر من مزدوران بسیج ضدخلقی، ازداعشی ها بدتر و جنایتکارترند. 2- در جنایتکاربودن داعشی ها هیچگونه شک و تردیدی وجود ندارد،اما یک مزدور بسیجی،آدمکش تر ازیک داعشی است. پاسداران و بسیجی ها، جنایاتی به مراتب بدتر و هولناکتر از داعش مرتکب شده اند. 3- سربریدن، از فرهنگ وحشیگری اسلام بنیادگرا است. 4- خیر، من به دین ومذهب باورمند نیستم و به بریدن سر مخالف خود نیز اعتقادی ندارم.
آقای کیانوش توکلی گرامی، داعش محصول رژیم جمهوری اسلامی است . رژیم ضدبشری و پلید جمهوری اسلامی، پدرخواندۀ تروریسم بنیادگرای اسلامی(چه از نوع شیعه و چه از نوع سنی) در جهان است.داعش محصول مکتب فکری و ایدئولوژی اسلام

بنیادگرای خمینی است. آخوندهای پلید حاکم بر ایران از داعش خطرناکتر هستند و بزرگترین حامی تروریزم در جهان می باشند. در ایران، رژیمی حاکم است که خود بانکدار تروریسم و بزرگ‌ ترین حامی آن و همچنین پدرخواندۀ داعش و گروه‌های تروریستی دیگر است.
ادعای مضحک آخوندهای حاکم بر ایران در رابطه با مبارزه با داعش و تروریزم نیز، مصداق بارز ضرب‌المثل ایرانی «آی دزد، آی دزد» است.
باری ، اکنون دوران تلخ‌ کامی رژیم فرارسیده و توفان خشم مردم و فرزندان برومند و مبارز ایران زمین برای برچیدن بساط ناامنی، تروریسم و بنیادگرایی رژیم درراه است.