Skip to main content

خودتان؛ در حال خوردن خودتان

خودتان؛ در حال خوردن خودتان
Anonymous

خودتان؛ در حال خوردن خودتان هستید از این جنگ صحبت کن، تایماز اوروملو آقای اوبالی را میکوبد و هر چه از دهانش در میاید در صفحه فیسبوکش به او میگوید، آقای ایلدیریم اوبالی را میکوبد و اوبالی هم در تلوزیون خود کل خانوادههای طرف مقابل را میکوبد و آبرویشان را میبرد.

مثل نقل و نبات به هم فحش رکیک میدهید آقای عباس لسانی که در اردبیل قصابی دارند و از روشنفکران حرکت مترقی شما هستند به طرف مقابل تروریست میگوید، اقای باباک آزاد هم تازه وارد بحث شده و طرف اوبالی را میکوبد.


جناب لوائی شما نه شعر میدانی نه ادبیات نه سیاست و نه تاریخ و فرهنگ اما جالب است در مورد تمام اینها هم نظر میدهید.

حرکتی که بر پایه دروغهای وقیحانه علمی و تاریخی بنا شده است بدیهی است که دانشمندان را به سمت خود جذب نمیکند یک عده کم سواد جذب چنین حرکتی میشوند این مشخص است. چرا بعد از فحاشی به مثلا فارسهای س...گ حالا نویت خودتان شده و همدیگر را تکه پاره میکنید؟ شما کار فرهنگی کردید؟ شما رهبران حرکت مدنی هستید؟ ها ها ها

کل حرکت شما حتی حاضر به انتشار کامنت مخالف نیست وزیر بوزقورد در کابینه دولت میخواهید؟ شما حتی خودتان را تحمل نمیکنید انتظار دارید بقیه امثال شما را تحمل کنند.

طبق قوانین بینالمللی در نظر گرفتن نژاد و زبان و دین افراد در مشاغل دولتی ممنوع است.

شما جناب لوای آن اقای اوبالی و کل حرکت متحجر شما حق ندارید از طرف من و مردم منطقه آذربایجان برای دولت شاخه و شانه بکشید و برخلاف حقایق فرهنگی و تاریخی به زور دروغ و تبلیغات ما را ترک بنمایید من متولد آذربایجان شرقی هستم شما حق ندارید منطقه ما را ترک بنمامید و از طرف ما صحبت کنید. شما خودتان را اصلاح کنید کار بزرگی کردید و شما بر اساس هیچ برنسسیب دمکراسی خواهانه ای نماینده منطقه ما نیستید.

حالا جواب خواهید داد من نگفتم نماینده هستم، چنین چیزی نمیگویید اما تفکرات و سخنان خودتان را از طرف 40 میلیون مثلا ترک میگویید؟ خودتان را تربیت کنید خودتان را همدیگر را تحمل کنید و دست از دروغگویهای تاریخی و فرهنگی در مورد اذربایجان بردارید
azergun@uw.edu