Skip to main content

به citizen

به citizen
بهمن موحدی(بامدادان)

به citizen
کدام سربازان ایرانی؟! باید بدانی سربازان وظیفه ای که به مدت دوسال در نیروهای مسلح رژیم به اجبار خدمت می کنند و از رژیم نیز نفرت دارند، اصلاً و ابداً در سوریه حضور ندارند. این مزدوران به اصطلاح ایرانی که در سوریه حضور دارند و مشغول کشتار زنان و کودکان سوری هستند، تماماً از کادرهای بسیج و سپاه پاسداران ضدخلقی و اراذل و اوباش طرفدار رژیم می باشند. همین مزدوران، ایرانیان آزاده را در سال 88 درخیابانها به گلوله بستند و به پسران و دختران ایرانی در سیاهچال های رژیم تجاوز کردند.
کشتار روزمرۀ مردم غیر نظامی، زنان و کودکان بی دفاع در روستاها و شهر های سوریه، جلوه هایی از وحشی گری کم نظیر مزدوران سپاه پاسداران ضدخلفی بر علیه توده های رزمنده و مقاوم سوریه است. کشتار مردم بی دفاع سوریه درحالی صورت می گیرد که به شهادت تمامی داده ها، رژیم فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران اکنون قریب پنج سال است

که دست در دست بشار اسد قصاب مشغول سرکوب مخالفان و نیروهای آزادی بخش سوریه می باشد. خامنه ای جلاد عامداً قیام مردم سوریه علیه حکومت بشار اسد را به یک جنگ داخلی و اختلاف بین سنی و شیعه در این کشور تبدیل کرده است و در تلاش است که این جنگ خانمان سوز را هرچه طولانی تر کند.
سخن از جنگی ناعادلانه و کمر شکن علیه سوری ها است که تا کنون بیش از صدها هزار قربانی و میلیون ها آواره را برای مردم این کشور به همراه داشته است. صدها هزار نفر از قربانیان دیکتاتور سوریه، اکنون به کشورهای همجوار مانند اردن و ترکیه پناه برده اند و در اردوگاه های موقت اسکان داده شده اند. به موازات آن نیز در حالی که اقتصاد سوریه در حال فروپاشی قرار گرفته و حکومت بشار اسد دیگر توانی برای سرپا نگاه داشتن نیروهای خود ندارد، این رژیم پلید و ضدبشری حاکم بر ایران است که با پمپاژ پول، نفت و امکانات حکومت اشد را حتی بطور باسمه ای هم که شده، سرپا نگه داشته اند. رژیم جمهوری اسلامی تاکنون بالغ بر 20 میلیارد دلار در جنگ برای سوریه هزینه کرده است و ایرانیان را به فلاکت و نیستی کشانده است.
به امید پیروزی و آزادی برای مردم ایران و سوریه.