Skip to main content

سازمان کومونیستی راه کار گر

سازمان کومونیستی راه کار گر
Anonymous

سازمان کومونیستی راه کار گر در خدمت تجزیه طلبان و صهیونیسم جهانی . سازمان راه کار گر در کنگره اخر خود با تصویب چند ماده ضد ملی در خدمت دشمنان ملت ایران و تجزیه طلبان درامده است .سازمان راه کا رگر باور دارد که ..
"(کنگره بیست و دوم همجنین درباره رفراندم استقلال کردستان عراق، بحث مفصلی داشت و قطعنامه ای صادر کرد. در این قطعنامه آمده است:
"مبارزه مردم کردستان در هر چهار بخشِ ایران و ترکیه و سوریه و عراق برای حق تعیین سرنوشت و خودحکومتی، مبارزه ایست عادلانه، تاریخی و طولانی. این مبارزه در صدسال گذشته هرگز فروننشسته است. این حق هر بخش از مردم کردستان است که سرنوشت خود را بدست خویش تعیین کنند.


ما در صورت اعلام استقلال کردستان عراق و پیروزی رفراندم در یک انتخابات آزاد وعادلانه و دمکراتیک، از حق تعیین سرنوشت مردم کردستان عراق دفاع میکنیم و در کنار مردم کردستان عراق هستیم. و ما در مقابل هرگونه تهاجم احتمالی به آنان – از هر سو که باشد می ایستیم و آنرا محکوم میکنیم. طبعا بر این باوریم که بدون مشارکت فعال همه گروههای سیاسی و نهادهای مردمی، بدون لغو همه محدودیتها و موانع دخالت دمکراتیک مردمان نمیتوان از یک همه پرسی و انتخاب آزاد و دمکراتیک صحبت کرد.
- مبارزه پیگیر علیه هر نوع تبعیض ملی و دفاع قاطع از برابر حقوقی و حق تعیین سرنوشت ملیت های ایران و تلاش برای شناساندن راه حل فدرالی درجهتِ دست یابی به اتحاد داوطلبانه همه ملیت های ایران. )"
جای تعجب بسیار دارد که یک جریان کومونیستی چگونه برای رسیدن به قدرت به قدرتهای جهانی امتیاز میدهد و حاتم بخشی میکند .باید از کنگره سازمان پرسید اگر همه استانها بخواهند جدا شوند سوسیالیسم شما در کجا حاکم خواهد شد ؟