Skip to main content

خوب بود نگارنده قدری هم به

خوب بود نگارنده قدری هم به
Anonymous

خوب بود نگارنده قدری هم به دروغ های حکومتی خون ریز و جرار که 80 میلیون ایرانی را در زندانی بنام جمهوری اسلامی اسیر کرده می پرداخت. نمی دانم چه حکمتی است که هر وقت قافیه برای دیکتاتوری ولی فقیه تنگ می شود , آقای سهیمی به « سهم » خودش , آستین ها را بالا زده و به دفاع خواسته و یا شاید ناخواسته از رژیم می پردازد!!
دستگاه دروغ سنجی چیز خوبی است بشرط هاو شروطه ها. از مال خوری حق مردم تا سرکوب آزادیخواهان , ترور ایرانیان در داخل و خارج از کشور , راه انداختن جنگ هشت ساله با هدف رسیدن کربلا از طریق قدس , تا پرکردن زندان ها , اعامل شکنجه , شلاق , قطع دست و پا و درآوردن چشم زندانیان و اسرا, لشکر کشی ب سوریه و عترق و یمن , جمایت از جریانات ترویستی القاعده , حشد الشعبی, کتاب و عصائب الحق , حزب الله لبنان, تا ترور و بمب گذاری در آرژانتین , تایلند ], هند , بلغارستان , اروپای مرکزی , و ترور بیش از 450

مخالف ایرانی در جای جای این گیتی , تا بهایی کشی , سرکوب اقلیت های مذهبی و قومی , خرج صدها میلیارد دلار از منابع ملی برای صدور انقلاب , موشک پرانی و ساخت سلاح اتمی, دزدی و فساد حکومتی تا غارت اموال ملی و بالاکشیدن میلیاردها حق مردم , تا چنگ انداختن بر منابع ملی نفت و گاز و هرچه بیشتر گسترده کردن بیکاری , فقرو فلاکت و به تبع آن رکود شدید اقتصادی و افت ارزش پول ملی به پیشزی و یا راه اندزی صنعتی بنام « آقا زاده ها و آخوند زاده ها»........... بازهم بنویسیم , یا اینکه کافی است , آقای سهیمی گرامی!
براستی در کجای این واقعیات ایستاده اید؟