Skip to main content

با سلام

با سلام
Anonymous

با سلام.
متاسفانه مدتی هست که در چند شهر ایران مثل تهران اصفهان و مشهد شاهد تن فروشی پسر بچه های 10 تا 15 ساله هستیم که از یکی از کشورهای همسایه به بهانه کار و بصورت قاچاق و سازمان یافته وارد کشور شده و در اختیار افراد و مشتریان قرار میگیرند.
در نزدیکی خانه من یک ساختمان نیمه کاره وجود دارد که چند بار شاهد بودم که یک وانت پیکان در روزهای جمعه صبح با آنجا میآید و با خود چند نوجوان را میآورد و غروب هم شاد و خندان میروند. که پس از دادن اخطار و گفتن این موارد را به مالک ساختمان ظاهرا در جلوی چشم اهالی اینکار را نمیکنند.
عده دیگر از این پسر بچه ها با نیت اینکار و درآمد روزانه دو برابر یک کارگر ساده خودشان به همراه چند دوست ویگرشان راهی کشور میشوند.
چند ایستگاه مترو و پارکها و محله هایی مثل کن و مسعودیه محل تجمع اینها هست و یکبار هم شاهد درگیری سر مشتری بودند. و وقتی به یکی از مغازه داران

گفتم چرا جلوی اینها را نمیگیرید ؟ پاسخ داد چند بار به نیروی انتظامی گفتیم آمدند و جمعشان کردند ولی پس از چند روز دو باره برمیگردند.
همه آنها موبایل دارند و اکثرا برای خود مشتریان خاص هم دارند که برای ایام خاص رزروشان میکنند. همه اینها پس از چند بار تن دادن به اینکار عادت کرده و تن به هیچ کار دیگر نمیدهند و هنگامی که سنشان بالاتر رفت و صورتشان مو درآورد و درآمدشان کمتر شد تن به کارهای خلاف و مشابه میدهند ولی کارگری نمیکنند !! اثرات منفی اینکارشات پس تز چند سال در جامعه پدیدار میشود و وآنهنگام دیگر دیر شده.
اینها چون هیچ کار دیگری بلد نیستند و تحصیلاتی هم ندارند و از کودکی تربیت و پرورش خوبی هم ندارند در سنین بالا آثار خوبی در جامعه نخواند داشت.