Skip to main content

شما که اینقدر پایبند به عرب

شما که اینقدر پایبند به عرب
Anonymous

شما که اینقدر پایبند به عرب بودن هستید یک ذره آنطرف تر کشور اصلی شما عراق است، همانند اجداد خود که صد سال پیش به این پای برهنه پناه آوردند، حالا لطف بفرمائید با پول نفت ایران که ماشین دار شدید به موطن اصلی خود برگردید و دست از سر خاک ایران بردارید.
شما عرب های عراقی تبار حتی تا تهران پیش رفتید و در آنجا فرزندان خود را به دنیا آوردید تا فرزندان شما شاید بتوانند بنام ایرانی فرهنگ ایران و ایرانی را بنام اعراب همیشه متجاوز تحریف و تغییر دهند.
نگران اسامی تحریفی خود هستید!؟ عربستان موطن اصلی شما است. برای ما شاهی یا قائم شهر، ارومیه یا رضائیه فرقی نمی کند هر دو در بستر خاک همیشه ایرانی مان است، شما را چه ترسی به جان افتاده که کشور ایران می خواهد کم کم شما را به کوچگاه اصلی تان که همان عراق و عربستان است برگرداند؟
طعم غذای ایرانی به مذاق تان سازگار نیست؟
در عربستان ملخ ها این روزها فربه

شده اند. راه باز و جاده دراز.
لطف بفرمائید در موطن اصلی خود تا می توانید اسم های شهر های خود را عربی بگذارید و در کنار هموطن های اصلی خود لذت پول نفت چاه های عربستان را برده و روزی هزار بار دور بتکده تان طواف کنید و به روح روزبه ( سلمان فارسی) درود بفرستید که خیانت این شخص به دربار امپراطوری پارس چراغ سبزی بود که هنوز که هنوز است دنیا را در جهلی فرو برده که دانشمندان سال های سال باید زحمت بکشند تا به مردم دنیا بفهمانند که کعبه بتکده ای بیش نبود و کتاب دینی شما نیز تراوشات ذهن بیمار فردی شیزوفرنی که با کمک اوستا و عهد عتیق و جدید نگاشته شد و به زور سر نیزه و کشتار گسترش یافت.
زیاد به هروله افتادید. آقای روحانی یا هر ایرانی تبار دیگر به این فهم خواهد رسید که محدوده ی عرب در خاورمیانه مشخص است و عرب ها باید به موطن اصلی خود باز گردند.