Skip to main content

Rosa ی گرامی ممنون از پاسخی

Rosa ی گرامی ممنون از پاسخی
اژدر بهنام

Rosa ی گرامی ممنون از پاسخی که دادید.
اگر دقت کنید من درباره آقای محسن درزی ننوشته‌ام. من دیالوگی فرضی را پیش کشیده‌ام که متاسفانه در بسیاری جاها شاهد نظیر آن بوده‌ام. اگر می‌خواستم از آقای درزی پشتیبانی کنم، مطمئن باشید که مشخصا نوشته‌های آقای مصداقی و دیگران را می‌آوردم.
من تا به حال آقای درزی را ملاقات نکرده‌ام. در مورد ایشان تنها می‌توانم بگویم که اتهاماتی علیه او مطرح شده است. این اتهامات، او را قاتل معرفی می‌کنند. آیا این واقعیت دارد؟ ایشان قاتلند؟ تیرخلاص زده اند؟ آنطور که آقای مصداقی از "گفته‌ها" نقل کرده، موجب اعدام 8 نفر شده است؟ آیا آنگونه که آقای مصداقی ادعا می‌کنند "با افتخار از این که تیر خلاص «ضدانقلاب» را زده، از عمل جنایتکارانه‌اش دفاع می‌‌کرد"؟ آیا از خودش شنیده بود یا از دیگران؟ به هر حال برای منمشخص نیست که آیا آقای درزی واقعا این کارها را کرده‌ است یا نه.

من تنها ادعاها را خوانده‌ام. قاضی هم نیستم که قضاوت کنم. به این هم معتقد نیستم که "تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها". به نظر من بهترین مرجع برای مشخص ساختن راست و دروغ آن، یک دادگاه ذیصلاح است.
تا آنجایی که می‌دانم، آقای درزی و آقای مصداقی هر دو در کشور سوئد زندگی می‌کنند. هر دو نفر می‌توانند علیه هم شکایت کنند. فکر می‌کنم در حال حاضر ذیصلاح‌تر از دادگاههای سوئد هم نمی‌توانیم پیدا کنیم. امیدوارم به جای جدل‌های بی سرانجام در رسانه‌ها، این دو نفر به دادگاه مراجعه کنند تا مساله یکبار برای همیشه حل شود.