Skip to main content

آقای میلاد خضرایی،نویسنده

آقای میلاد خضرایی،نویسنده
آ. ائلیار

آقای میلاد خضرایی گرامی،نویسنده عنوان کرده علت جرم« ریشه در تبعیض و فقر در جامعه دارد»،که نتیجه حکمرانی حکومت است.عامل هم «چپاولگران مردم » اند. یعنی «حکومت و چپاولگران مال مردم » باعث و بانی عمده «جرائم» هستند. به ارقام و چگونگی چپاولها هم اشاره شده است. چرا جامعه «تبعیض و فقر »را ایجاد کرده اید؟ چرا ایجاد کنندگان «جامعه رفاه» را به زندان و آواره کرده اید؟ اینها به کنار، چرا سیستم «جامعه فقر» را با «سیتسم جامعه رفاه» عوض نمیکنید؟چرا به جای «زندان» « آزادی و دموکراسی» ایجاد نمیکنید؟ 34 سال است زندان و شکنجه و سنگسار و قطع دست و پا- و اعدام را با نهایت خشونت اجرا میکنید، چه نتیجه ای گرفته اید؟ کدام یک ازعلوم اجتماعی برای سلامت جامعه این مجازاتها را توصیه میکند؟

چرا در کشورهای مدرن جهان « حداقل رفاه» را برای همه ایجاد میکنند و بعد به اجرای قانون می پردازند؟ آنهم قانونی که نوین است نه مال 1400 سال پیش.
«شکنجه-دست و پا بریدن- اعدام» نه! اینها را 34 سال است آزمایش کرده اید- نتیجه اش باز هم « ازدیاد جرائم و اعدام» است. کی میخواهید به خود آیید؟ کی میخواهید به جهان مدرن نگاه کرده و چیزی یاد بگیرید؟ میخواهید عاقبت مثل شاه بگویید« صدای انقلابتان» را شنیدم؟ میدانید که آن وقت دیگر خیلی دیر شده است. چرا به زور میخواهید حکومت کنید؟ « دموکراسی» را اجرا کنید شاید حق با شماست- مردم شاید شما را انتخاب کردند. چرا در زندانها را باز نمیکنید؟ چرا فعالیت همه احزاب سیاسی را آزاد نمیکنید؟ از چی میترسید؟ دنیای دموکراتیک طبق قانون های حقوق بشری مخالف «شکنجه-دست و پا بریدن واعدام» است. چرا با جهان دوستی پیشه نمیکنید؟ چرا به جای « اتم» به « آب» و «باد» نمی چسبید؟ چرنوبل- فاجعه ژاپن که هنوز کهنه نشده اند. چرا درس نمیگیرید؟ چرا به همه به چشم «دشمن» نگاه میکنید؟ به ایرانی و خارجی. چرا فکر میکنید مسایل فقط یک راه حل دارد- آنهم تنها راه حل شماست؟ چرا نمیکوشید راه حل مشکلات را با «هم اندیشی همه مردم ایران» انتخاب کنید؟ با دموکراسی مستقیم. از حضور شما در صفحه کامنتها ممنونم.