Skip to main content

آقای آراز تبریزلی؛

آقای آراز تبریزلی؛
اقبال اقبالی

آقای آراز تبریزلی؛
تشکیل کردستان بزرگ برای ملت کرد و مردمان منطقه بسیار سازنده خواهد بود. مبارزه خلق کرد جنبه تجاوزطلبی، فزون طلبی و برتری طلبی ندارد و از اینرو شایسته حمایت بیدریغ است.
در مورد آذربایجان نیز سربلندی و خوشبختی مردمانش آرزوی من و هر ایرانی میهن دوست است. من تردیدی ندارم که آذربایجان تاریخی و یکپارچه داوطلبانه به آغوش مام وطن باز خواهد گشت و دنده های فاشیست های قومپرست ایران ستیز (گندم نمایان جوفروش) را، آذربایجانی آزادیخواه، دمکرات و عدالتخواه خرد خواهند کرد. همکلامی با شما را هرچند شایسته نمی دانم و چرائی آنرا صراحت می دهم که: بسیاری از این «گندم نمایان جوفروش » ربطی به مردم آذربایجان ندارند.

سرنوشت ملت ایران و شهروندانش در خیابانهای تهران، تبریز، اصفهان، اهواز، سنندج و ...رقم خواهد خورد. فردا با ماست؛ با ملت ایران و شهروندان آزاد و رهائی یافته از ارتجاع پان اسلامیسم، پان ترکیسم و پان عربیسم که چون خوره بجان ایران و ملت ایران افتاده اند! ملت ایران روند اسلامیزاسیون - عربیزاسیون کشور را به شکست کشاند و اکنون جمهوری اسلامی بپایان خود نزدیک شده است؛ این خطای بزرگی ست که تصور شود ترکیزاسیون کشور جای دمکراتیزاسیون جامعه (تامین حقوق اقوام، ملل و نهادینه سازی دمکراسی تعمیق یابنده) گردد.
بسلامتی ایران و همه مردمانش!