Skip to main content

جناب iskender من معذب نیستم و

جناب iskender من معذب نیستم و
Anonymous

جناب iskender من معذب نیستم و بلکه مفرح هستم از خواندن مطالب گهربار شما به عنوان یک شاهنامه شناس شدیدا مسلمان. اصولا با شما چه بحثی می شود کرد وقتی که مرجع مستندتان در باره نامهای جغرافیایی "قرآن" باشد؟ حالا می بینید چرا می گویم مطالب نژادپرستان را باید به بخش فکاهی منتقل کرد؟ خدمت شما عرض می شود که شاهنامه کتاب سراسر تاریخی نیست و در بخش اساطیری آن ایران جایی بین افغانستان و تاجیکستان و ترکمنستان امروز قرار دارد. ولی در بخشهای تاریخی آن مثلا در بخش ساسانیان، ایران جغرافیای کلی کشور فتح شده بدست شما مسلمانان قرآن‌دوست است. شما بالاخره نگفتید این قادسیه که در آن سپاه ایران (بگفته شاهنامه) از اعراب شکست می خورند در کجای خراسان است؟
بر ایرانیان زار و گریان شدم /// ز ساسانیان نیز بریان شدم **** دریغ این سر و تاج و این داد و تخت /// دریغ این بزرگی و این فر و بخت ***

کزین پس شکست آید از تازیان /// ستاره نگردد مگر بر زیان *** که از قادسی تا لب جویبار /// زمین را ببخشیم با شهریار *** رهایی نیابم سرانجام ازین /// خوشا باد نوشین ایران زمین *** تو را ای برادر تن آباد باد /// دل شاه ایران به تو شاد باد *** که این قادسی گورگاه منست /// کفن جوشن و خون کلاه منست *******
بنا بر منطق شاهنامه شناسی که شما باشید، چون مراد از ایران در شاهنامه همان خراسان است، و قادسیه هم که در عراق امروزی قرار دارد، قاعدتا رستم فرخزاد از ترس موشکهای بالستیک و قاره پیمای اعراب بود که این ابیات را به برادرش می نوشت، زیرا خودش در ایران (بزعم شما خراسان) بود و می ترسید که موشکهای شلیک شده در قادسیه (عراق امروز) مسافت 2000 کیلومتر را از روی آسمان آن کشوری که نمی دانیم اسمش چه بوده و لی شهرهایش اصفهان و شیراز و یزد و کرمان و ... بوده اند پرواز کنند و یک جایی در ایران (یعنی خراسان) به فرق او اصابت بنمایند و او را بکشند! من از شدت خنده است که آرامشم را از دست داده ام، واگرنه این منطق پانترکیستی شما که دل عالم و آدم را برده و آرامش گورستانی را بر مغز بعضیها حاکم کرده است!!!
مشکل اینجاست که نه شما و نه بقیه کسانی که مثل شما فکر می کنند، شاهنامه را حتی ندیده اند، چه برسد به آنکه آنرا خوانده باشند، همه این سخنان مشعشع را ما در این چند ساله در سایتهای نژادپرستان به کرات دیده ایم و می دانیم که شما و امثال شما آنها را فقط کپی-پیست می کنید. باور کنید مطالعه و تفکر مستقل اصلا درد ندارد! امتحان کنید، اگر ضرر کردید خسارتش با من!