Skip to main content

دون شک رضا پهلوی که این روزها

دون شک رضا پهلوی که این روزها
Anonymous

دون شک رضا پهلوی که این روزها بسیار فعال گشته و با سرانِ دولت های غربی نشست و برخاست نموده و کاتبان دربارِش نیز از هر فُرصتی برای نگاشتن یک بیانیه به نام وی استفاده کرده تا بلکه بتوانند مردمان ایران زمین، از هر قشر و با هر زبان و باوری را به زیر پرچمِ خود گِرد آوردند، از صداقت کاری برخوردار نبوده و نیست.

او یک روز خود را شهروندِ معمولی ایران می داند و روزی نیز در جریان یک مصاحبه با یک مجله آلمانی، خود را پادشاه قانونی ایران خطاب کرده و خاندانش را هنوز صاحب تاج و تخت می خواند؛ یک روز یک نهادِ فرا مسلکی و فرا مذهبی است که هرگز به مردم پُشت نکرده و در صورت خواست مردم حاضر است از جان گذشتگی نموده و خود را شاهِ کشور بخواند و روزی دیگر یک فعالِ سیاسی و حقوق بشری ساده می باشد. به راستی رضا پهلوی کیست؟

فضول محله http://www.fozoolemahal

پهلوی هر روز یک نقش و رُل تازه را بازی کرده و بر عهده می گیرد؛ گویی که گودِ سیاست ایران و زندگی اسفبار مردمان در بند و درمانده اش، صحنه تئاترِ لاله زار و یکایک شهروندان ایران زمین اسباب بازی ها و وسایل سرگرم کننده والا حضرت هستند که هر زمان ایشان به دنبال تفریحی تازه می باشند، نقشِ شوالیه سوار بر اسبِ مردم بینوا را بازی کرده و بدان ها امید رهایی و آزادی دهند.

رضا پهلوی که در طولِ تمام زندگانی پُر بارش! حتی یک روز نیز شغلی نداشته و دست به سیاه و سپید نزده و همواره تحتِ حمایت مادرِ و یا همسرش بوده و از جانب آنان (و به احتمالِ زیاد عمه اشرف جان شان) پشتیبانی مالی می شده و تخصص خاصی در هیچ زمینه ای (به غیر از خلبانی که شغل خانوادگی شان است) ندارد، یکه و تنها برخاسته و پرچم دارِ جنبش آزادی خواهی ایران گشته و مُشتی چاپلوسِ بی سواد و چماق دار را نیز به دور خود جمع نموده تا منتقدانش را از سرِ راه بر دارند.

به راستی فردی که در تمامِ طول عمرش حتی یک روز نیز کار نکرده و شغل مشخصی ندارد، از احساس مسئولیت و وظایف رهبری و مصیبت های جامعه ای را به دوش کشیدن، چه می داند؟ به راستی رضا پهلوی در خود چه دیده که با کمالِ.........خویش را گاندیِ ایران زمین می خواند؟ آیا رضا پهلوی متوهم است و در دنیایی خیالی زندگی می کند؟!


http://www.fozoolemahaleh.com/2012/09/13/%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%BA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D9%BE%D9%87%D9%84%D9%88%DB%8C