Skip to main content

آ.ائلیار جان امید وارم بسند

آ.ائلیار جان امید وارم بسند
Anonymous

آ.ائلیار جان امید وارم بسند ه باشد جوابه همه سوا ل ها در این متن هاست .
با درود به همه ایران دوستان از نظرمنه آذربایجانی آذربا یجان هم مثله بلوچستان ،کردستان ،لرستان ،خو ز ستان ،و و و و مهم است من همان قدر که آذر با یجان را دوست میدارم بلوچستان ،کردستان ،لرستان ،خو ز ستان ،و و و و را دوست میدارم . اما بعلاته نداشتنه اتحاد و ناد ا نسته های تاریخی که مجبور به تکراره ان هستیم ،از ظلمه موبدانه زرتشتی تا تر کا نه اسیا مرکزی البته با پیش روی و جهان گیری مسیحیت که تازهه شوی میترایسم بود و تا ارمنستان فریب دادن و آمدند اتحاد دینی اینها قا بله توجیه است . اما جنایات های این ترک های اسیا مرکزی قا بله چشم پوشی نیست که با قاجار پایان گرفت .

به علته ضعف دولت مرکزی جلو گیری از نفوذ همسا یه گان مثله ترکان "گرگ ها ی خاکستری " خرسه شمالی ، عربستان با پولهای عظیمه نفتی . اینها اصلی ها هستند چین ،اینگلیس ، اروپا جای خود دارد . در قدیم در قردادها بزرگ همیشه ما مما لکه محصوره ثبت میشد که تر جمه ا ون در این قر داد ها ثبت است. United Kingdom
همه اقوامه ساکن در ایران که اولین دولته مدون در جهان از زما نه کورو ش کبیر است تا امروز. این جنا با ن هر روز مرا به نو عی فریب میدان یک روز عدالت حکومته اسلامی ، یک روز فدرالیسم ،پان تر کیسم . ما یک موش کل داریم ون هم حکومته اسلامی است که خونه همه را کرده تو شیشه .

همه ما در بی عدالتی حکومته اسلامی و دولت های آ ن هستیم .این همه ظلم و ستم بی عدالتی این همه دروغ .روزگاری اسلام میخواست راهه نجات باشه اما ببینید کی ها میخوان خوده اسلام رو نجات بدان تاریخ تکرار میشود همان ظلمی که شاه اسمعیل صفوی کرد که تر کمن بود، و شیعه سازی کرد برای واتیکان که پشته جبهه عثمانی رو ظعیف کنه چون خودش ازطرفه مادر مسیحی بود چه جنایات ها که این خاندان نکردند پدر اسمعیل شیخ حیدر با مارتا ا ازمادر به نام کاترینا تاربز ون بود ازدواج کرد و ٣ پسر دا شت به نامه علی ، ابراهیم ، ا سما عیل . همه در تاریخ ثبت است. این تا تا ر ها چه جنایات که نکردند همین جنایت ها را هم حکومته اسلامی داره میکنه .