Skip to main content

آ.ائلیار جان من کمی ا سترس

آ.ائلیار جان من کمی ا سترس
Anonymous

آ.ائلیار جان من کمی ا سترس داشدم و چند مورد غلط داشتم تو راه که دا شتم دخترم را میا وردم متوجهه شدم و ادیت کردم . شما لطف بکن و این رو بجای ون اولی چاپ کن. ممون از لطفت شما .
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
با درود به همه ایران دوستان از نظرمنه آذربایجانی آذربا یجان هم مثله بلوچستان ،کردستان ،لرستان ،خو ز ستان ،و و و و مهم است من همان قدر که آذر با یجان را دوست میدارم بلوچستان ،کردستان ،لرستان ،خو ز ستان ،و و و و را دوست میدارم .

اما بعلاته نداشتنه اتحاد و ناد ا نسته های تاریخی که مجبور به تکراره ان هستیم ،از ظلمه موبدانه زرتشتی تا تر کا نه اسیا مرکزی البته با پیش روی و جهان گیری مسیحیت که تازهه شوی میترایسم بود و تا ارمنستان فریب دادن و آمدند اتحاد دینی اینها قا بله توجیه است . اما جنایات های این ترک های اسیا مرکزی قا بله چشم پوشی نیست که با قاجار پایان گرفت . به علته ضعف دولت مرکزی جلو گیری از نفوذ همسا یه گان مثله ترکان "گرگ ها ی خاکستری " خرسه شمالی ، عربستان با پولهای عظیمه نفتی . اینها اصلی ها هستند چین ،اینگلیس ، اروپا جای خود دارد .
در قدیم در قردادها بزرگ همیشه به ما مما لکه محصوره ثبت میشد که تر جمه ا ون در این قر داد ها ثبت است. United Kingdom
ما همه اقوامه ساکن در ایران که دا را ی اولین دولته مدون در جهان از زما نه کورو ش کبیراست تا امروزهستیم .این جنا با ن هر روز ما را به نو عی فریب میدان یک روز عدالت حکومته اسلامی ، یک روز فدرالیسم ،پان تر کیسم .ما یک موشکل داریم ون هم حکومته اسلامی است که خونه همه را کرده تو شیشه . پس ما ملته ایران داریم اما ملته ترک ووو نداریم. همه ما در بی عدالتی و ظم حکومته اسلامی و دولت های آ ن هستیم .این همه ظلم و ستم بی عدالتی این همه دروغ فریب حالا شدن یک طبقه اجتمایی نو کیسه های روحانییته درباری که شدند اشراف یته نوکیسه دغدغه ما بیچاره ها را هم ندارند منه بلوچ منه کرد منه آذری منه خوزستانی و و و و .
من فرق میزارم بین ترک و آذری این مثله مسلمانی ماست مسلمان هستیم اما عرب نیستیم. شا ه سلطان سلیم هم وقتی به تبریز حمله کرد و مقا و مت تبریز رو دید تعجب کرد فکر کرد با ون همه ظم که شاه اسما عیل تر کمن ک را و داشته بود تبریزی ها شد شهر در بست میدان به ا ون اما چه خیاله باطل عکسه ا ونو دید . آ.ائلیار جان ما هم از ملک ما د ری و از سر زمینه پدری دفاع میکنیم. یاشا سین ایران .
روزگاری اسلام میخواست راهه نجات باشه اما ببینید کی ها میخوان خوده اسلام رو نجات بدان تاریخ تکرار میشود همان ظلمی که شاه اسما عیل صفوی کرد که تر کمن بود، و شیعه سازی کرد برای واتیکان که پشته جبهه عثمانی رو ظعیف کنه چون خودش ازطرفه مادر مسیحی بود چه جنایات ها که این خاندان نکردند پدر اسماعیل شیخ حیدر با مارتا که ازمادر به نام کاترینا
ترابزون بود ازدواج کرد و ٣ پسر دا شت به نام علی ، ابراهیم ، ا سما عیل . همه در تاریخ ثبت است بسیار بسیار تلخ و شیرین . این تا تا ر ها چه جنایات ها که نکردند همین جنایت ها را هم حکومته اسلامی داره میکنه .