Skip to main content

آقای چنگائی یک نمونه از وحشت

آقای چنگائی یک نمونه از وحشت
Anonymous

آقای چنگائی یک نمونه از وحشت رژیم از مجاهدین را که مال امروز است اینجا برای آگاهیتان میآورم...موفق باشید اگر سوالی داشتید در خدمتم

«قرارگاه جنگ نرم» در ستاد کل نيروهای مسلح و وحشت رژيم از «بدنه پادگان اشرف در تهران»
سپاه پاسداران رژيم آخوندی، در وحشت از نارضايتی گسترده اجتماعی و نفوذ روزافزون مقاومت ايران در ميان اقشار مختلف جامعه به ويژه جوانان، به دستور خامنه ای به تأسيس ارگان جديدی به نام «قرارگاه جنگ نرم» در ستاد کل نيروهای مسلح مبادرت کرده است. سرتيپ پاسدار مسعود جزايری، معاون امور بسيج ستاد کل نيروهای مسلح رژيم، ضمن اعلام اين خبر گفت اين قرارگاه «در شرايط حساس جنگ نرم و حتی جنگ سخت به ما کمک می کند تا مدل رفتار رسانه يی و تبليغاتی خود را مشخص کنيم».
يکی از وظايف اين ستاد اعمال خفقان مطلق در پهنه اينترنتی به ويژه در ماههای قبل از نمايش انتخابات است. پيش از اين رژيم آخوندی در رسانه های حکومتی از گسترش فعاليتهای مجاهدين در اينترنت در آستانه انتخابات ابراز نگرانی کرده بود.

جوان آنلاين سپاه پاسداران روز 18 دی نوشت: ”در چند ماه اخير به دليل نزديکی انتخابات رياست جمهوری فعاليتهای مجاهدين در شبکه های مجازی خصوصاً فيس بوک به شدت افزايش يافته است و در خصوص مشکلات اقتصادی، تجمعات اعتراضی، حضور فيزيکی نيروهای انتظامی و نظامی در خيابان ها، مجازات و برخورد با مجرمين (مانند اعدام در ملاء عام) تقاضای خبر و عکس و فيلم می کنند“.
پاسدار رضايی سرکرده پيشين سپاه پاسداران در سايت تابناک روز 16 دی تحت عنوان ”کمين مجاهدين در فيس بوک برای کاربران ايرانی“ از اين که جوانان ايرانی به دام فعاليتهای اينترنتی مجاهدين گرفتار می شوند ابراز نگرانی کرد و يک ارگان ديگر رژيم آخوندی به نام ”مؤسسه راهبردی ديدبان“ در همين روز نوشت چندی است مجاهدين از طريق ارتباط گيری با کاربران اينترنتی در داخل کشور سعی می کنند تا ضمن جذب افراد، به جاسوسی و تخليه اطلاعاتی و دريافت اخبار و تصاويری برای رسانه های معاند نظام بپردازند.
کمی قبل تر پاسدار شريف، گرداننده روابط عمومی سپاه پاسداران گفت: «امروز حوزه جنگ از سخت به نرم انتقال يافته و نبردی بدتر از جنگ ايران و عراق شروع شده است» (روزنامه حکومتی رسالت-14مهر91) و پاسدار احمدی مقدم سرکرده نيروی انتظامی گفت: «ماهواره ها و رسانه های ضدفرهنگی با قدرت، تهاجم عليه کشور را آغاز کرده اند و به دنبال ايجاد يأس، تزلزل و نااميدی در کشور هستند و برخيها حجم تهديدها را متوجه نيستند و وسعت مسأله را درک نمی کنند». (خبرگزاری وزارت اطلاعات موسم به مهر -14مهر91).
در يک تحول ديگر در روز 8بهمن سپاه پاسداران با اشاره به بحرانهای لاعلاج رژيم، «بدنه نظامی پادگان اشرف در تهران» را از مشکلات گريبانگير رژيم توصيف کرد.

دبيرخانه شوای ملی مقاومت ايران
9بهمن1391 (28ژانويه2013)