Skip to main content

اصلا فرض بگیریم که از مشاورت

اصلا فرض بگیریم که از مشاورت
محسن کردی

اصلا فرض بگیریم که از مشاورت ثابتی همین امروز هم استفاده میکند و هفته ای دوبار هم باهم ناهار میخورند. مثلا چه نتیجه ای میخواهید بگیرید؟ میدانم، نظیر این گونه «نتیجه گیری ها و تفاسیر» را قبلا بارها و بارها از شما مخالفان رضاپهلوی دیده ام: این تماسها نشان میدهد که رضاپهلوی در آینده بازهم با همین افراد خود را به راس کار خواهند رساند و باز بساط شکنجه و بگیر و ببند و دهان بستن ها برقرار خواهد شد. من فکر نمیکنم که آدم عاقل عقل خود را اسیر این گونه تفاسیر ساده انگارانه کند. برای برقراری دیکتاتوری و شکنجه هیچ نیازی به پرویز ثابتی نیست. چنانچه شرایط جامعه و وضعیتی سیاسی از کنترل اهل سیاست خارج شود بساط شکنجه برقرار خواهد شد چه بنیصدریون سرکار باشند، چه آنها که ندای دمکراسی طلبی و سکولاریزم شان گوشها را کرده و چه خود جنابعالی! لذا بیجهت .. ادامه..

بی جهت وقت خود را هدر ندهید. مشکل شما این است که بیشتر به دنبال جلب توجه هستید تا پرداختن به سیاست. اگر کسی هم انتقادی از شما میکند آنچنان سرو صدایی راه میاندازید که بیشترش برای جلب توجه است تا پرداختن به سیاست.
اگر نگاه سیاسی داشته باشیم واقعیت این است که تخصص پرویز ثابتی در شکنجه و سرکوب هروقت که به کار رضاپهلوی بیاید فعلا که نمی آید! بلاهت میخواهد که آدم بخواهد از امروز وقت بگذارد برای این کارهای شیک مثل شکنجه و سرکوب و این کارها. لذا استفاده دیگری که رضاپهلوی میتواند از ثابتی ببرد تخصص او در مبارزه با رژیم اسلامی میتواند باشد و نیز راهنمایی های احتمالی اش برای کنار زدن دیگر رقبا. از این بدتر که نداریم؟ پاسخ این است که مگر دیگر «رقبا» رقیب نیستند؟ مگر در این سالها که جنابعالی پنبه رضاپهلوی را زده اید و ایضا جناب بنیصدر که این روزها شدیدا حرفه پنبه زنی را پیشه کرده خود رقیب نیستید و به دنبال زدن دیگران نیستید؟ لابد میگویید خیر و رد میکنید. جناب قندچی.. یک نمونه.. فقط شما یک نمونه نشان بدهید که در این سی سال از یک حرکت و یا فعالیت بر علیه رژیم در خارج ایران حمایت کرده باشید. من یکی که هربار از شما چیزی خواندم مثل چند نفری همانند خودتان بجز سنگ اندازی و زیر سوال بردن و خراب کردن آنها نبوده. شما نمیتونی بجای این کار بری توی یک بار بنشینی چند تا آبجوی خنک بخوری؟ والله اینجوری بیشتر به نفع مردم ایران فعالیت میکنی تا سنگ اندازی در راه آزادیخواهان... آخه پرویز ثابتی چه مشاوره ای دارد که بکند؟ اصلا کدام مشاوره؟ همچی از مشاوره حرف میزنید که انگار یک جمله مشاوره آقا یک ضرب خامنه ای را از آن بالا به پایین میکشد. آقا دهها از این مشاورها را بگذاری کنار هم دوتا کار ساده ازشان بر نمیاد. ما که 33 ساله که شاهدیم که کاری بر نمیاد. و همین مشکل جنابعالی و بسیاری دیگر است. کاری برای تان نمانده از بیکاری به دیگران میپرید. آبجوی تان بزنید قربان. ما هم یکی قوطی آوردیم به سلامتی شما میریم بالا.... بهتر از سنگ انداختن است. یک جمله هم بالاغیرتا در حمایت از یک حرکت بنویسید ما یه چیز مثبتی هم از شما ببینیم. و من الله التوفیق.. الاحقر المحسن الکردی التهرانی، بچه فی ال مجیدیه..