Skip to main content

آقای ایرانخواه گرامی لطفاً به

آقای ایرانخواه گرامی لطفاً به
آ. ائلیار

آقای ایرانخواه گرامی لطفاً به عضو مدیریت- مسئول کامنتها « اتهام» طرفداری از دیگری نزنید. توجه شما را به جمله یتان جلب میکنم:« این حامد از مهر ویژه پان ترکیستی شخص شخیص "مسؤول کامنت ها" ی ایران گلوبال برخوردار است باید تراوش های این موجود را که خود را با نام های گوناگون به ریش سایت ایران گلوبال بند کرده همچنان شاهد بود.» همینطور مخاطب خود را « موجود» نام نبرید که «توهین» است. ایشان آقای «حامد ایرانی» نام دارند. برای مسئول کامنتها همه برابر هستند. چه شمای ایرانخواه باشید و چه کسی که دارای نظریات دیگر است. و ایرانخواه نیست. چرا به مخالف خود توهین میکنید و اتهام میزنید. در مقابل برخورد شما دیگری هم مقابله به مثل میکند و امکان کنترول کامنتها مشکل شده و بحث را منحرف میسازد. شیوه دیالوگ شما متأسفانه سخت سنتی ست و میکوشید نظریات خود را به دیگری تحمیل نمایید.

فراموش نکنید که همه حقیقت نه پیش شماست و نه نزد دیگری. جرقه ی نسبی حقیقت از برخورد عقاید مختلف و متضاد بیرون میاید. بکوشید این جرقه را روشن کنید. نه اینکه تحمیل کنید که ایران خواهی حقیقت مطلق است. آنهم هیچ روشن نیست «چگونه» ایران خواهی ست و چه کیفیتی دارد. بهتر است اگر خواستید اینجور چیزها را بجای اتهام و توهین برای خواننده روشن کنید. خواننده ایران گلوبال به دنبال روشن شدن مسایل تاریک سایت را باز میکند نه برای دیدن اتهام و توهین به عضو مدیریت و کاربر. مسئول کامنتها گرانبهاترین اوقات زندگیش را برای شما و امثال شما اختصاص داده که نظرتان را محترمانه بدون اتهام و توهین بیان کنید. این هم نتیجه زحمات ایشان است که شما و مانندهای شما با آن کلمات حقش را کف دستش میگذارید. با این «فرهنگ سنتی مجاب کردن» که شما اصرار میورزید هزار سال دیگر هم جامعه واپسمانده ایران روی پیشرفت نمی بیند. مطمئن باشید.
شما به چه حقی به خود اجازه میدهید که مسئول کامنتها را پان ترکیست بنامید؟ ایشان کی اعلام کرده اند و یا کجا نوشته اند که پان ترکیست هستند و این گرایشها درست است؟ ایران گلوبال برای نظریات باز است ولی نه برای عنوان کردن این توهین و اتهام ها.
کی میخواهید از این «پیشداوری»های واپسگرایانه ی جامعه خلاص شوید. تعجب نکنید خمینی چرا آمد- ایشان از چاه همین پیشداوریها و مجاب کردنها و حقایق مطق بیرون آمد. تا این چاه درش باز است خمینی های زیادی برای جامعه عقب مانده هدیه خواهد کرد. هیچ شک نکنید.