Skip to main content

جناب حامد

جناب حامد
Anonymous

جناب حامد
پارسی نام با افتخاریست و ایرانی (آریایی) هم نام با افتخاریست. اما در مورد نامهای دیگر کافی است به فرهنگهای مجاور حتی تا آلمان برویم. در ضمن تاریخ ایران و ایرانیان را جهانیان قبول دارند اما تاریخ پورپیرار/زهتابی و غیره.. هیچ کس کوروش کبیر و داریوش بزرگ را اسلاو نمیداند و تمدن آسوریها را اعراب از بین بردند نه ایرانیان (پارسیان). ترکها اصلا پیش از اسلام در ایران نبودند و نام ایران/ایرانی همان نام پیشااسلامی است. در تاریخ هم پارسی=ایرانی. در ایران سه قومیت داریم ایرانی/پارسی (شامل کرد/لر/بلوچ/اصفهانی/خراسانی/گیلکی/طبری/تالشی/بوشهری/شیرازی..) ، عرب و ترک (ترکمن و قشقایی و غیره) و همه اینها شهروند ایران هستند. حکومت پهلوی و اسلامی هم حتی یک ملیون جنایت ترکان (اغلب سربازان مغول) را نکردند و هیچ ظلمی به ترکان نکردند که شما مظلوم نمایی کنید. حتی آذربایجان زبانش ترکی نبود ..

حتی آذربایجان زبانش ترکی نبود و با کشتار پارسیان (ایرانیان) و هجومهای ترکان امروز زبانش ترکی شده است. بنابراین ما به پانترکیستها طلبکار نیستیم و نخواهیم بود.

در ضمن پورپیرار بقدری ناچیز است که اگر پانترکیستها بخواهند به امثال او استناد کنند، تنها موجب شادمانی است.

هرزمان شما ترکها ، تاریخ پرجنایت ترکان در ایران از سلطان محمود غزنوی و کشتارهایش در ری تا حمله غزان به خراسان/آذربایجان.. تا چشم در آوردن اقاممدخان قجر در کرمان را محکوم کردید، آن زمان میتوانید در مورد رضاشاه (که نیمی ترک-زبان بود و نیم دیگرش هم گویا باز قفقازی بود) و جمهوری اسلامی ( دو تا سید عرب به نام خمینی و خامنه-ای) صحبت کنید. وگرنه قومی که حافظ و سعدی و نظامی و مولانا و عطار و سنایی را دارد، هرگز در تاریخ مانند قومی که چنگیز و تیمور و اتیلا و اقاممدخان قجر و اتاترک و غیره را دارد، نسلکشی و انسانکشی نکرده است..برای همین ناچارید مانند پورپیرار خیالبافی کنید.

وگرنه تنها همان حمله مغول به ایران که اغلب سربازانش ترک بودند برای ننگ ابدی کافی است. شادروان آیت الله میرزا حسین طباطبایی (که نامش طباطبایی یعنی از بازماندگان امام حسن (ع) و یعنی جد اندر جد عرب و نه ترک)، همان یاجوج/ماجوج قرآن را همان قوم ترک میداند. بنابراین با چنین تاریخ ننیگن و شرمگینی بهتر است که دست از دشمنی با ایرانیان(پارسیان) بردارید.
(در ضمن پاسخی از من نخواهید گرفت زیرا چنانکه گفتم تاریخ روشن است).