Skip to main content

با سپاس از شما و سایت ایران

با سپاس از شما و سایت ایران
Anonymous

با سپاس از شما و سایت ایران گلوبال

کیانوش عزیز و مهربان ، امروز که مشغول ورق زدن سایت های دلخواهم بودم برخورد کردم به نظر شما و از اینکه چنان نظر خود را بی‌ پرده بیان کردید خوشحال شدم . اگر توجه به مقالات قبلی‌ من کرده باشید متوجه خواهی شد که هیچگاه خود را بر تر از دیگران ننامیده بلکه سعی‌ نمودم همیشه بجای خود از یاران مبارز قدیم یاد نمایم ، در حالیکه خود من دارای گذشته با افتخاری بوده و هیچ گاه سعی‌ نکردم از گذشته خود برای بالا بردن و برتری از دیگران استفاده نمایم ، من خود را بسیار کوچک تر از آن میبینم که به دیگران فخر بفروشم.
تنها نکته یی که برایم مهم است حفظ پرنسیپ هاست .از شما خواهش دارم لطف کرده نگاهی‌ به مقالات قبلی‌ من بی‌ اندازید .در مورد اپوزیسیون و سایتها که درآنان اینجا مطرح شده مطمئن باشید ایران گلوبال ونظایر آن هدف من نبوده زیرا میدانم شما به پرنسیپ هایی‌ اعتقاد داشته و دارید که هر بادی نمیتواند جهت آنرا عوض نماید .
منظور من بیشتر بعضی از سازمانهای چپ است که با هر بادی جهت عوض کرده و ناگهان از یک کمونیست دو آتشه تبدیل به ضد خود شده و هواداران بی‌ گناه خود را آگاهانه و بر اساس منافع خود مسپارند به دست دشمن و هم اکنون شده‌اند آزادیخواه و رفرمیست دو آتشه .
شما و امثال شما از همان اول به مواضه خود ایمان داشته و اگر صحبت از آزادی بیان می‌کنید واقعا هم بدان عمل می‌کنید.
من از شما بسیار سپاسگزارم که با مردم رو راست بوده و هدفتان مشخص می‌باشد .البته باور دارم که در این مقاله کمی‌ برخوردم با آنان تند بوده است.
با سپاس از شما و سایت ایران گلوبال
پیروز باشید ، مسعود فروزش راد