Skip to main content

اطلاعیه جدید شورای ملی مقاومت

اطلاعیه جدید شورای ملی مقاومت
Anonymous

اطلاعیه جدید شورای ملی مقاومت: حمله جنایتکارانه موشکی به لیبرتی به دستور خامنه‌ای در هماهنگی با حکومت عراق

مقاومت ایران اطلاعات جدیدی از درون رژیم ایران درباره حمله جنایتکارانه موشکی به لیبرتی، نحوه تصمیم‌گیری، هماهنگیها با دولت عراق و چگونگی اجرای طرح عملیاتی به‌دست آورده که خلاصه آن به شرح زیر است:
1- تصمیم به حمله در اوایل بهمن ماه در جلسه شورای عالی امنیت رژیم ملایان به دستور شخص خامنه‌ای اتخاذ گردید. اجرای عملیات و هماهنگی با دولت عراق، به‌عهده نیروی تروریستی قدس و سفارت رژیم در بغداد گذاشته شد.

2- حاج یوسف (پاسدار سرتیپ عبدالرضا شهلایی) سرکرده گروه‌های «جهادی» و «کتائب حزب‌الله در عراق» در جلساتی با ابومصطفی شیبانی، ابوآلا و ابو مهدی مهندس تروریستهای شناخته شده رژیم آخوندی در عراق، حمله را طراحی کرد.

3- پاسدار شهلایی بیش از دو دهه از سرکردگان نیروی تروریستی قدس بوده است. او آدمکشان و تروریستهای صادراتی به عراق را در پادگان حزب‌الله در جلیل آباد ورامین آموزش می‌دهد. وزارت خزانه‌داری آمریکا در اطلاعیه 11اکتبر 2011 اعلام کرد ”شهلایی یکی از مقامات نیروی قدس سپاه پاسداران است که هماهنگی طرح سوءقصد به جان عادل الجبیر، سفیر عربستان در ایالات متحده، در حین اقامت وی در ایالات متحده، و نیز انجام حملاتی را بر علیه منافع کشورهای دیگر در داخل ایالات متحده و در کشوری دیگر برعهده داشت“.

4- هماهنگی حمله موشکی به لیبرتی با حکومت عراق و ارگانهای امنیتی و نظامی ذیربط، از جمله دفتر نظامی نخست‌وزیر و وزارت کشور، توسط پاسدار دانایی‌فر سفیر رژیم آخوندی در بغداد و یکی از سرکردگان نیروی قدس و مأموران این نیرو در سفارت انجام شد.

5- طبق طرح عملیاتی، کلیه امور پشتیبانی از جمله انتقال مهمات و نقل و انتقال تیمها با استفاده از امکانات وزارت کشور و پلیس عراق صورت گرفت. مشخصات داخلی کمپ لیبرتی و مختصات جغرافیایی نقاط تجمع ساکنان، از سوی دفتر نخست‌وزیری در اختیار پاسدار شهلایی قرار گرفت تا شلیکها حتی‌المقدور دقیق انجام گیرد.

6- برخلاف عملیات تروریستی که پشتیبانی دولتی ندارد، هیچ سلاح و یا موشک دست‌ساز در این عملیات به‌کار گرفته نشده و همه موشکها فابریک بوده و با لانچرها و سکوهای فابریک پرتاب شده است که حمل و نقل آنها امکانات زیادی می‌طلبد. به همین دلیل و مخصوصاً به‌خاطر در اختیار داشتن مختصات دقیق جغرافیایی لیبرتی، داخل کمپ برخلاف عملیات تروریستی معمول که خطای شلیک در آنها زیاد است، همه موشکها به داخل محوطه کوچک لیبرتی اصابت کرد.

7- گروه عمل کننده از جوخه‌های آدمکشی و ترور «کتائب حزب‌الله» و مأموران فنی سپاه قدس تشکیل شده بود و با نفرات پشتیبان جمعاً 40نفر بودند. این جوخه‌های ترور و آدمکشی را رژیم آخوندی به وجود آورده و در هماهنگی با نخست‌وزیری عراق سوژه‌های مورد نظر رژیم ایران در عراق را هدف قرار می‌دهند.

8- پاسدار شهلایی در گزارشی که پس از این حمله جنایتکارانه به تهران ارسال کرد نوشت، موشکها با استفاده از آمبولانس‌های دولتی و با اسکورت دو خودروی پلیس فرودگاه به منطقه شلیک منتقل و در چادرهایی که از شب قبل در محل نصب شده بود پنهان شد.

طبق این گزارش یکی از مشکلات جدی این بود که مردم و آن دسته از نیروهای عراقی که در جریان طرح قرار نداشتند متوجه موضوع بشوند و اجرای عملیات ناممکن و یا با اخلال مواجه شود.

9- مسیر حرکت خودروها و منطقه شلیک کاملاً در زیر دوربینهای مراقبتی فرودگاه بغداد قرار داشت. این دوربینها تا چند کیلومتر اطراف فرودگاه را پوشش می‌دهند و هر تحرکی را زیر کنترل دارند. دوربینهای فرودگاه جزئیات نقل و انتقالهای موشکها و گروه عملیاتی و خودروهای پلیس و خودروهای حامل موشکها را تماماً ضبط کردند و فیلم آن در دفتر نخست‌وزیری عراق موجود است.