Skip to main content

دنباله اطلاعیه

دنباله اطلاعیه
Anonymous

دنباله اطلاعیه......

10- طبق طرح اولیه، قرار بر این بود که عملیات در دو مرحله، توسط دو گروه و از دو نقطه جمعاً با 100موشک 107میلیمتری انجام شود. گروه اول همان گروهی است که 40موشک شلیک کرد و سپس بدون مشکل محل را ترک کرد.

11- گروه دوم، می‌باید ساعتی پس از حمله اول شلیک 60موشک دیگر را انجام دهد تا در زمانیکه ساکنان لیبرتی بعد از موشک باران اول مشغول نقل و انتقال شهیدان و مجروحان هستند، تلفات هر چه بیشتری از آنها بگیرد.

اما شماری از افراد گروه دوم در حین جابه‌جایی، توسط سربازان و افسران عراقی که در جریان این جنایت تروریستی نبودند دستگیر شدند و اجرای مرحله دوم حمله غیرممکن گردید. 60موشک به‌جا مانده از این گروه متعاقباً توسط نیروهای عراقی رؤیت و جمع‌آوری گردید. دستگیر ‌شدگان همان روز با مداخله شتابان نخست‌وزیری عراق آزاد شدند.

12- رژیم آخوندی و دولت عراق برای رد گم کردن و از آنجائیکه همه می‌دانند «کتائب حزب‌الله» یک گروه تروریستی ساخته و پرداخته رژیم آخوندی است که در هماهنگی با دفتر مالکی عمل می‌کند به یک صحنه‌سازی جدید دست زدند و با علم کردن یک گروه خود ساخته جدید تحت عنوان «جیش المختار» تلاش کردند دستهای خونین خود را از این جنایت بشویند و تمیز جلوه دهند. سرکرده موجودیت تروریستی جدید، آخوند واثق البطاط، روز 9فوریه مسئولیت حمله به لیبرتی را به‌عهده گرفت. اما «جیش المختار» اسم دیگری برای همان «کتائب حزب‌الله» است که توطئه‌های کثیف و خونین خامنه‌ای و مالکی را در عراق پیش می‌برد.

13- جالب این‌که جیش المختار تنها 5روز قبل از حمله موشکی به لیبرتی در روز 16بهمن اعلان موجودیت و اعلام کرد: ”ارتش مختار پشتیبان حکومت مرکزی در جنگ با فساد و مفسدین و رویارویی با سازمانهای تروریستی مانند القاعده و ارتش آزاد است“ (خبرگزاریها و رسانه‌های عراقی).

متعاقباً اعلان این موجودیت از سوی رسانه‌های آخوندی به‌ویژه سپاه پاسداران و سایت سرکرده سابق سپاه پاسداران مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش تلویزیون عراقی الرافدین چند ساعت پس از این اعلان موجودیت، گروهی از تروریستهای مالکی تحت نام ارتش مختار در باشگاه صناعه در بغداد یک رژه نظامی برگزار کردند که نیروهای ارتش و پلیس امنیت آن را تأمین می‌کردند.

14- به‌نوشته رسانه‌های معتبر عربی مانند الحیات و الشرق‌الأوسط و ایلاف، اسم مختار برای این موجودیت تروریستی اشاره سمبلیک به شخص مالکی است. الشرق‌الأوسط 11فوریه در این باره نوشت ”ارتش مختار به هدف حمایت دولت عراق برای کنترل امنیتی ایجاد شده است“. این روزنامه می‌افزاید در شعارهایی که اخیراً برای حمایت از مالکی در بغداد توسط گروههای وابسته به او داده می‌شود مالکی را ”مختار زمان“ توصیف می‌کنند. این گروه رهبران مخالف در عراق، مانند العراقیه و سازمان دهندگان تظاهرات ضد مالکی را به تصفیه فیزیکی تهدید کرده است.