Skip to main content

يورنيوز: نيروی قدس عامل تهاجم

يورنيوز: نيروی قدس عامل تهاجم
Anonymous

يورنيوز: نيروی قدس عامل تهاجم به ليبرتی
تلويزيون يورو نيوز گفت: بر اثر تهاجم موشکی به کمپ تبعيديان ايرانی در بغداد عده يی کشته و مجروح شدند. يک سخنگوی سازمان مجاهدين خلق ايران نيروی قدس سپاه پاسداران (رژيم) ايران را عامل اين تهاجم دانست. سازمان مجاهدين خلق ايران در پی براندازی رژيم ايران است.
تظاهرات در مقابل سفارت آمريکا در لندن
اکسپرس نوشت: در پی شليک موشک به کمپ ليبرتی محل سکونت تبعيديان ايرانی در عراق که باعث کشته شدن شش تن شد، تظاهراتی در برابر سفارت آمريکا در لندن برگزار شد. تظاهر کنندگان خشم خود را عليه اين جنايت رژيم ايران و عوامل آن در عراق ابراز کردند.

خانم رجوی خواستار اعلام موقعيت پناهندگی افراد ليبرتی از سوی کميسر عالی و بازگرداندن آنها به اشرف شد
خانم مريم رجوی، رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران، از کميسر عالی پناهندگان ملل متحد، آنتونيو گوترس خواست به خاطر حفاظت از جان و سلامت ساکنان ليبرتی، بلادرنگ موقعيت پناهندگی آنها را اعلام و دولت عراق را وادار به بازگرداندن ساکنان ليبرتی به اشرف سازد. اين تنها راه فوری جلوگيری از کشتار مجدد پناهندگان بی دفاع ساکن در ليبرتی است.
کميساريای عالی پناهندگان در سند 19ژانويه 2012 خود اعلام کرده بود که ليبرتی فاقد استانداردهای پناهندگی و استانداردهای سازمان بهداشت جهانی است. اما مارتين کوبلر چند روز بعد در 31ژانويه 2012 با فريبکاری اعلام کرد اين کمپ با استانداردهای انسان دوستانه منطبق است.
کميته بين المللی در جستجوی عدالت در اطلاعيه 6فوريه 2013 اين فريبکاری را شايسته تعقيب و محاکمه دانست و اعلام کرد اين انتقال از ابتدا باطل و غيرقانونی و در تعارض با مواد 51 و 52 کنوانسيون 1969 وين بوده است. اين کميته قوياً خواهان بازگشت فوری ساکنان ليبرتی به خانه 26ساله خودشان در اشرف شده بود.

دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران
21بهمن 1391 (9فوريه 2012)