Skip to main content

زینت میرهاشمی

زینت میرهاشمی
Anonymous

زینت میرهاشمی

تهاجم موشکی به پناهندگان زندان لیبرتی جنایت علیه بشریت و محکوم است



زینت میرهاشمی



بامداد روز شنبه 21 بهمن، مجاهدان بی دفاع و غیر مسلح در زندان موسوم به لیبرتی مورد تهاجم موشک و خمپاره قرار گرفتند. این یورش وحشیانه منجر به شهادت تعدادی از مجاهدان ساکن در لیبرتی و مجروح شدن بیش از صد تن از ساکنان شد. نوری المالکی برای خوش خدمتی به دربار ولایت فقیه، همه شرایط را برای یورش وحشیانه رژیم به ساکنان لیبرتی فراهم نموده و پس از این تهاجم ضد انسانی، مانع رساندن مجروحان به بیمارستانهای عراق شده است.



یورش جنایتکارانه روز شنبه در شرایطی صورت گرفت که ساکنان لیبرتی به شرایط غیر انسانی و فقدان بهداشت و امکانات اولیه زندگی اعتراض نموده و خواستار بازگشت به شهر اشرف شده بودند. در کمپ لیبرتی 3100 تن از زنان و مردان ایرانی به جرم مقاومت و عدم تسلیم به خواسته های خامنه ای در بنگالهایی مانند قوطی کبریت در شرایطی عیر انسانی و نبود بهداشت زندگی می کنند. این شرایط ضد انسانی تا کنون مورد اعتراض نهادهای بین المللی مدافع حقوق بشر و شمار عظیمی از روشنفکران، احزاب و سازمانهای ایرانی و جهانی به شمول عراقی قرار گرفته است.



این اولین بار نیست که رژیم جنایتکار ولایت فقیه برای نابودی رزمندگان دلیر مجاهدان دست به شلیک خمپاره و موشک به محل سکونت آنها زده است. در گذشته نیز جنایتکاران حاکم بر ایران چندین تهاجم موشکی به قرارگاه اشرف انجام داده اند. تهاجم وحشیانه روز شنبه 21 بهمن در شرایط بحرانی حکومت، نشان وحشت مستبدان حاکم بر ایران برای نجات خود است.

شلیک موشک و خمپاره به محل استقرار مجاهدان بی دفاع جنایت علیه بشرت است که رژیم ایران و دولت عراق دست به آن زده و محکوم است. سکوت در برابر این جنایت، کمک به کشتار بیشتر و همدستی با جنایتکاران است.

همراه با همه نهادهای مدافع حقوق بشر و وجدانهای بیدار و آگاه از خواسته مجاهدان زندان لیبرتی حمایت می کنیم. دفاع از حقوق ساکنان لیبرتی دفاع از حقوق انسانها و بخشی از مبارزه علیه دیکتاتوری و استبداد ولایت فقیه و تلاش برای رسیدن به آزادی است.