Skip to main content

آقا ناصر با تشکر از اظهار

آقا ناصر با تشکر از اظهار
Anonymous

آقا ناصر با تشکر از اظهار نظرتان. دوست عزیز قبل از هر چیز باید خدمتتان عرض کنم که نتیجه کاری که پایه و اساس آن بر تقلب باشد اینکار دقیقنا کار غیر اخلاقی است. سوای اینکه موضوع مورد مناقشه توجیه کردن اینکار است. اشاره خوبی کردید درصد بسیار زیادی از کسانی کیس سیاسی دادند و بعد از گرفتن پاس پناهندگی به ایران رفت و آمد میکنند. ولی از دوستان خودم بگویم که با بالاترین مدارج تحصیلی و موفقیت شغلی در رشته تحصیلی و کارهای تجاری هرگز حاضر نشدند پا به درون سفارت یا کنسولگری رژیم بگذراند، چرا به این موضوع باور دارند که این کار دقیقا در جهت اهداف رژیم است. توضیح اینکه رژیم در خارج از ایران سیاست انفعالی ایرانیان را در دستور کار داشته و هنوز هم دارد. راه اندازی شبکه های ماهواره که خوشبختانه امروز در خیلی از کشور قطع شده و فقط از طریق اینترنت قابل دسترسی است، ایجاد انجمنهای پوششی_ فرهنگی، مساجد و انجمنهای

اسلامی و تسهیلات کارهای کنسولی و تشویق و تبلیغ رفتن به ایران در این راستا بوده و همچنان هم هست.و بسیار هم خوب به هدفش که همانا پاسیو کردن ایرانیان در خارج بوده است رسیده. *هموطن عزیز آیا تو دلت برای پدر، مادر، خواهر،برادر،و دیگر اقوام تنگ نشده.بابا کارش خرید بلیت و حتی برای یک هفته هم شده یک سری بیا ایران*. این عین صحبتهای احمدی نژاد است که در دوره اول ریاست جمهوری به طور مستقیم از شبکه جام جم جارج کشور با هموطنان ایرانی داشت. میبینید دوست عزیز که رفتن به سفارت و به ایران آگاهانه و غیر آگاهانه از هر طرف که بنگرید دقیقنا در جهت خوا ست رژیم است. ببینید که رژیم چطور با این کار کلمات و واژه ها ی مثل پناهندگی سیاسی، مبارزه، مقاومت، مسولیت در برابر همنوع و جامعه را از مفهوم و معنا تهی کرد و با کمک به اصطلاح مبارزین و پناهندگان سیاسی به این کار فایق آمد. حتما در خبرها خوا ندید که کلودیا روت یکی از رهبران حزب سبزهای المان فقط به خاطر اینکه با سفیر رژیم `` HIE ``FIVE کرده، چطور با کلماتی چون بیشرم، چندش آور، خجالت آور، بی اخلاق، بی پرینسیپ و غیره مورد انتقاد و حمله قرار گرفته، چرا که دستهای سفیر به خون دهها مخالف رژیم در کردستان الوده است. دنیای غریبی است، که به اصطلاح مخالفین رژیم رگ غیرتشان چنان کلفت میشود که چرا مخالفین و معترضین با اینکار از کلمات خود فروخته و بی اخلاق و غیره برای تقبیح این عمل استفاده میکنند. دوست عزیز برنده اصلی رژیم است و لاغیر. خیلی دوست دارم این نظر شما را بپذیرم، که کسانی که به ایران میروند پیام آوران ترقی خواهانه هستند. هر چند این جمله قشنگی است ولی واقعا همانطور که از من خو استید رئال فکر بکنم، این گفته چقدر در آن حقیقت است. دوست عزیز کسی که خارج از ایران که به قول شما سیاست را بوسیده و کنار گذاشته، قطعا در ایران هیچ حرکت و حرفی نخواهد زد که رفت و آمد به ایران به خطر بیفتد. دوستانی دارم که با هدف فعالیت در ایران و یا حتی دادن آگاهی به بیخبران به قول شما با پس دادن پاس به ایران رفتند، یکی از آنها مجرد بود، که عرض ۳ هفته اقامت در ایران، زنش دادند، چرا که خانواده آرزوی داماد شدن پسرشان را داشتند و طبعا وقت دیگری برای این دوست ما نه در سفر اول و نه در سفرهای بعدی برای فعالیت آگاهی دهنده نماند و دیگری همراه همسر و دو فرزند به ایران رفتند، و ایشان را با خریدن خانه و یک تکه زمین به عنوان سرمایه در وقت پیری، از هدف اصلی که همانا اعتراض به شرایط و دادن آگاهی بود، بازداشتند. دوست گرامی، رژیم شرایط و قواعد بازی را به افراد تحمیل کرده و میکند و کسی که با شرایطی که رژیم برای او درست کرده آگاهانه و یا ناآگاهانه به این قواعد تن میدهد، از هر سویی بنگری بازنده است. حرکات اعتراضی در خارج از ایران که به گفته شما هواداران جنبش سبز آن را برگزار کردنند، با قاطعیت که شما بیان میکنید، نه اینکه نبوده باشند، ولی یک بخش از آن بودنند. در شهر ما روبروی کنسولگری ایران در همان ایام که در یک روز بیش ۸۰۰ نفر در مرکز شهر که شامل خوشبختانه طیف وسیعی از گروههای مختلف با تضاد عقیدتی و فکری که با هم دارند برای یک هدف مشترک جمع شده بودند از جمله سبزها، دو نفر از کسانی که به ایران میروند با زدن عینک و گذاشتن کلاه که شناسایی نشوند، حضور داشتند.باز هم دم انها گرم. دوستانی که به ایران میروند هیچ تمایلی به هیچ گونه حرکت اعتراضی ساده در جلوی کنسولگری ایران به هیچ وجه ندارند. خود شما بهتر میتونید دلیلش را حدس بزنید.
دوست عزیز،آن پناهنده اقتصادی باید تمام اعتراض خودش را متوجه شرایط سیاسی حاکم بر کشورش بکند، چرا که شرایط سیاسی ناسالم آن را دچار فقر اقتصادی کرده است . به امید آگاهی بیشتر و احساس مسولیت هر چه بیشتر در برابر خود و جامعه خود.