Skip to main content

سایت ایران گلوبال: لطفا در

سایت ایران گلوبال: لطفا در
Anonymous

سایت ایران گلوبال: لطفا در چاپ مقالات نویسندگان اندکی دقت به خرج دهید و اجازه ندهید هر کسی هر مطلب بی و سرته ای را که خواست چاپ کند. مقاله بالا که با هدف عقده گشایی و تخلیه تنفر و حسادت نسبت به ملت تورک آذربایجان و به طور کلی تمام ملل غیر فارس ایران است نمونه ای از این مطالب بی سرو ته است.

نویسنده استدلال کوچه بازاری و سفسطه گری خود را در قالب جملاتی که به مذاق جماعت پان فارس خوش می آید به خورد آنها می دهد.
ایشان اقدام حکومت را در تعطیلی مغازه های با نام تورکی را ستایش می کند! چون اعتقاد دارد که این اسامی غیر ایرانی(بخوانید غیر فارسی ) است!!!!!عجبا از این سفسطه گری! اسامی ای مانند گلتن، آیسن ،گونش ...اسامی تورکی هستند و تورکها هم در ایران زندگی میکنند هر چند ممکن است در چند کشور دیگر مانند تورکیههم زندگی کنند! اصولا این حیله و ترفند امثال شماست و کلماتی مانند خائن، وطن فروش تجزیه طلب و.. در ادبیات شما زیاد یافت می شود که بخواهید آن را ابزار سرکوب ملل غیر فارس نمایید.
دوست عزیز! شما میدانی که 90% درامد شما از سرزمین اعراب ایران خوزستان تامین میشود و نه از کویر های بی آب و علف سمنان و کرمان؟!!! پس تا زمان هست این جمله خود را پس گیرید:چگونه می شود پذیرفت که عده ای بخواهند در ایران به عنوان شهروند ایرانی از تمام امکانات و مواهب این سر زمین بهره گیرند آنگاه خود را وامدار فرهنگ و ارزشهای بیگانه بدانند ؟آن هم ارزشهای زردپوستان وترکان مهاجم مغول و آلتایی!
شما تعصب را کنار بگذارید. آنچه که در سطح جامعه ایرانی و به خصوص فارس ایران یافت می شود فساد و فحشا و دروغ زورگیری و قتل و ناموس است.آیا این موارد اسمش فرهنگ ایرانی است؟ آیا این فرهنگی که شما داعیه دارش شده ای در حال حاضر چه دارد که بخواهی ازآن دفاع کنی! این که به ناگه تورکیه و آذربایجان را شناخته اید و شب و روز در مذمت این دو کشور دارید می نویسید هیچ دلیلی نمیتواند داشته باشد جز این که این دو کشور برای پیشرفت و تمدن نوین خود شتاب گرفته اند و گردو غبار آن در چشم عقب مانده هایی پان فارس رفته است.