Skip to main content

جناب سخن روز

جناب سخن روز
Anonymous

جناب سخن روز
آنگونه که از تصویرتان پیداست بنظر میآید که چند پیراهنی نسبت به تازه بدوران رسیدها و آنهائیکه با شعار اموراتشان را میگذرانند بیشتر پاره کردید و میبایست شناخت لازم از ایرانیها بویژه آنهائیکه داعیه سیاسیکاری و جامعه شناختی دارند ، داشته باشید.
شور بختانه منظور شما و تفاوت بین اتحاد و آلترناتیو ، قیم مابانه شما را با شناختی که از ایرانیها و آنهائیکه در نقش اپوزیسیون در 34 سال گذشته تراوشات فکریشان را به آگاهی رسانده اند را نتوانستم برای خود معنی و از آن نتیجه گیری نمایم.
اتحادهای قیم مابانه اساسن توسط نیروهائی سازماندهی می شوند که اعتقادی به نقش جنبش های اجتماعی در براندازی نظام و سازماندهی قدرت نوین ندارند.
آلترناتیو اتحادهای قیم مابانه، سازماندهی اتحادهای دمکراتیک است که اعتقاد به قدرت مردم و نقش آنها در ساختن فردایشان از پیش شرطهای سازماندهی چنین اتحادهائی می باشد.

بذیهیست که اگر اتحادها منافع کشور، جامعه، مطالبات جنبش های اجتماعی زنان، کارگران و دانشجویان را در بر نگیرد و نیاز به دگرگونی برای رسیدن به اداره ای دموکراتیک مورد نظر نباشد شکل نمیکیرد و بهدف هم نمیرسد.
و بدیهیست که ثروت مندان و آنهائیکه در رفاه نسبی در هر شرایطی را دارند نه تنها با چنین خیزش و جنبشی سازگاری ندارند بر علیه آنهم اگر بتوانند کوشش خواهند نمود.
در 34 سال گذشته بعلت کمبود ها و نا آگاهیها و خود محوریها افراد و یا گروه ها نه اتحادی و نه آلترناتیو قیم مآبانه ای شکل نگرفته و اگر دری بروی همین پاشنه بچرخد تنها زمان خواهد گذشت بدون انکه به نتیجه مورد نظر شما و یا هر کسی که به ایران و ایرانی میآندیشد بدست بیآید .
میبایست این هشداری برای افرادی که تنها در یک قالب امکان اندیشیدن دارند باشد و بدون تردید باید بخود بقبولانند که اگر در فردا ی آینده همانهائیکه توانستند آخوند را با پشتیبانی فرصتطلبان داخلی به ایران و ایرانی تحمیل نمایند اینبار هم از بی کفایتی و بی منطقی شیفتگان اندیشه های خود منتخب دیکری را با پوششی دیگر برای حفظ و ادامه منافع خود بگمارند.