Skip to main content

جناب yenilik آیا آن کامنت

جناب yenilik آیا آن کامنت
Anonymous

جناب yenilik آیا آن کامنت زیبا را که قبلا در باره ایران نوشته بودی یافتی ؟

کم کم شعار معروف "خلایق هرچه لایق " که سر زبانهاست دارد در ایران که همواره به لحاظ تاریخی مرکز تاریخی تراوش استبداد بوده است به اثبات می رسد.مردمان ایران به لحاظ تاریخی به بخش تقسیم شده اند.
یکم ـ بخشی از جامعه که همواره حامی حاکمان بوده اند و به ثروت اندوزی وریاکاری در حمایت از حکومت مشغول بوده اند.
دوم ـ بخش بی تفاوت جامعه که بزرگترین بخش بی فایده کشور است و باری به هر جهت ومثل باد حرکت می کند و مانند پارازیت زندگی می کند و اصلا شخصیت ندارد!
سوم ـ بخش نازل جامعه به معترضان و مبارزان تعلق دارد که همواره شکنجه و زندانی و اعدام شده اند و صدایشان به گوش های بخش اول و دوم جامعه ایران نمی رسد.

از عهد داریوش وقتی به او پیشنهاد دمکراسی یونان را برای اداره کشور را دادند او گفت ایران باید بطور فردی اداره شود.
کیخسرو که ایران گلوبال مقاله و کامنت می نوشت عاقبت به حکومت اسلامی پیوست!


در پایان نوشته زیر را که از دوستان دریافت نموده ام ضمیمه می نمایم !

یک روز صبح در کشور آلمان

یک روز صبح در کشور آلمان مردمی که برای خرید شیر آمده بودند ، در کمال تعجب دیدند شیری که تا دیروز 1 یورو فروخته میشد ، امروز 1.5 یورو عرضه میشود . هیچ کس سرو صداو اغتشاشی نکرد اما ، هیچ کس هم شیر نخرید.

بطری های شیر به کارخانه مرجوع شد و همان شب آنگلا مرکل از تلویزیون رسمی آلمان بصورت زنده از مردمان کشورش بابت این گرانی عذر خواهی کرد و از فردا شیر دوباره به قیمت 1 یورو توزیع شد ...!!!!

یک روز صبح در کشور ايران

یک روز صبح در کشور ايران مردمی که برای خرید شیر آمده بودند ، در کمال تعجب دیدند شیری که تا دیروز 350 تومان فروخته میشد ، امروز 750 تومان عرضه میشود . همه کس سرو صداو اغتشاشی كردند اما ، همه هم شیر خریدند و حتي از نياز روزانه نيز بيشتر خريدند !!!



پاكت های شیر به کارخانه مرجوع نشد و همه به فروش رسيد حتي در بازار ناياب نيز شد و فرداي همان روز مجددا قيمت شير افزايش پيدا كرد و به 1350 تومان رسيد و همچنان مردم خريدند و كسي هم عذرخواهي نكرد و شير نيز توزيع شد .....!!!!!!!

عرضِ دیگه ای نیست !!