Skip to main content

اقای کاظم ثانی: اولا: اگر

اقای کاظم ثانی: اولا: اگر
Anonymous

اقای کاظم ثانی: اولا: اگر حالتان خوب نیست مجبور نیستید که پیام منتشر کنید. من نوشته بودم که این حق مردم است که اگر خواستند کتابهای خود و یا پرجم و یا لباس های خودشان را به اشغالدونی ریخته و یا به اتش بکشند. همانطوریکه بعضی ها وصیت می کنند که جسدشان را بسوزاند. بطور واضح و روشن و ساده توضیح داده بودم که دولت ها نه حق دستور دادن کتاب سوزی و نه حق سانسور ازادی بیان را دارند ولی نهاد ها و سازمان ها و احزاب و موسسه های فرهنگی و ورزشی و مالی و رسانه ای حق دارند که اگر به نفع خودشان نباشد دست به سانسور بزنند. در آمریکا در هر سال میلیون ها جلد کتاب بخاطر اینکه ارزان بدست مردم نیافتد خمیر می شود و نه دولت حق دارد از این امر جلوگیری کند و نه مردم.

من شما و امثال شما را که به من دستور می دهید که من حق ندارم کتابهایی که نمی پسندم را به اشغالدونی ریخته و یا اتش بزنم به مستبد و دیکتاتور بودن متهم م یکنم من نمی دانم جنابعالی چند کلاس ساواد دارید ولی اگر حتی اکابر را تمام کرده بودید اینرا می فهمیدید که محمد رضا پهلوی شاه و حکمران و دیکاتور ایران بودند و آن کتابها توسط دولت به اتش کشیده شده بودند و نه توسط مردم عادی.
ثانیا: انگار که از کمبود حافظه هم در عذاب هستید برای اینکه نوشته اید که اگر " در این ایرانگلوبال نوشته های مرا در نظر بگیرید." در حالیکه در این چهار سال من اولین بار است که در اینجا پیام درج می کنم و آنهم بخاطر روشنگری دوستان و همکیشان و هم مرام های خودم. من علاف و بیکار نیستم که وقتم را صرف کل کل کردن با عده ای بکنم که با تک تک ساختار سلول های مغز شان اشنا هستم.