Skip to main content

مذاکره با رژيم محتوم به شکست

مذاکره با رژيم محتوم به شکست
Anonymous

مذاکره با رژيم محتوم به شکست است و تنها بسته يی را می پذيرد که حاوی بمب اتمی باشد

خانم مريم رجوی، رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران گفت: شکست اين مذاکرات از پيش روشن بود. حداقل 10سال است که بازی بسته های تشويقی سوخته است. بعد از 40 دور مذاکره، آيا شکی باقی مانده است که رژيم ملايان مطلقاً نه علاقه و نه توان معامله و هر گونه توافقی در مورد برنامه های اتميش را ندارد؟ اين بسته های تشويقی نياز کشورهايی است که به دنبال بهانه برای ادامه سياست مماشات هستند.

وی افزود: خامنه ای به دنبال سلاح اتمی است. دستيابی به سلاح اتمی با حيات رژيم او گره خورده و هرگز از آن دست بر نمی دارد. تنها بسته تشويقی که خامنه ای به آن رضايت خواهد داد، بسته يی است که خود بمب اتمی را هم شامل شود.

خانم رجوی تأکيد کرد: رژيم آخوندی سالهاست تلاش می کند به طرق مختلف جامعه بين المللی را بفريبد و برای دستيابی به بمب اتمی زمان بخرد. 11سال بعد از افشای پروژه های اراک و نطنز و 8سال پس از افشای پروژه فردو توسط مقاومت ايران، و نقض مستمر قطعنامه های شورای امنيت ملل متحد، هيچ جايی برای ادامه گفتگو با اين رژيم باقی نمانده است. ادامه گفتگو، کمک به اين رژيم برای دستيابی به بمب اتمی و فريب دادن جامعه جهانی است.

رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران افزود: تشديد و همه جانبه کردن تحريمها يک اقدام بسيار ضروری برای جلوگيری از دستيابی اين رژيم به بمب اتمی است، اما راه حل نهايی و واقعی برای جلوگيری از تحقق کابوس اتمی شدن ملايان، تغيير رژيم توسط مردم و مقاومت ايران است. فرصت زيادی باقی نمانده است.

دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران
9اسفند1391 (27فوريه2013)