رفتن به محتوای اصلی

کاوه جویا غزیز/ تلفنی هم در

کاوه جویا غزیز/ تلفنی هم در
کیانوش توکلی

کاوه جویا غزیز/ ما تلفنی هم در این باره صحبت کردیم . صفحه بندی سایت بگونه ای است که بایستی یکی و دو روز منتظر ماند. هر چند جناب مصداقی علیه اینجانب نوشت، بدون اینکه نوشته ام را چاپ ویا حتی به آن لینک دهد. همچنین قسمت کامنت نویسی سایت ایشان مسدود است . سایت مصداقی کاملا غیر دمکراتیک و در ردیف سایت های دیکتاتورهایی همچون خامنه ای یکطرفه است . در حالی که برطبق آئینامه داخلی ایران گلوبال ، هرمطلبی که علیه سایت ایران گلوبال و یا علیه مدیر _مسئول آن نوشته شود ،نه تنها حذف نمی شود بلکه در پر بیننده ترین قسمت ها ی سایت قرار می گیرد . نگاه کنید به مقاله ایرج مصداقی( که علیه من نوشته شده ) و در بخش ویژه ایران گلوبال گذاشته شده است که حداقل ده روزبایستی از زمان انتشار آن بگذرد.
تبریزی عزیز / امروز یک ناشناس ،در فیس بوکم بطور خصوصی پیام گذاشته و...

و نصحیت ام کرد که دست از حمایت ازمحسن درزی بردارم واز سوی دیگر، ایرج مصداقی هم ، خطاب به محسن درزی نوشته بود که به طناب پوسیده کیانوش توکلی نچسبد.
این دو «نصیحت » دو روی یک سکه اند و ان متوقف کردن روند بررسی و تحقیق در مورد « پدیده ایرج مصداقی »که با تواب تواب کردن ، سر اپوزیسیون کم مایه ، شیر ه میمالد و بدین طریق توجه فعالان سیاسی خارج از کشوررا از مهمترین مسایل منطقه و ایران دورمی سازد .او سالهاست که درگذشته غرق شده و دران دست و پا می زند . نوشته های متعدد و بیشمار او طعم وبوی گذشته دارند .هدف مصداقی این است که فعالان سیاسی را بهمراه خود به گذشته های چندش آور گذشته ببرد . . چرا که او در گذشته ، خود را «قهرمان قهرمانان» می پندارد. مصداقی خود شیفته ازین کار بسیار لذت می برد و اصلن نگران نیست که چه ازاری به دیگران و خانواده های آنان می رساند. از نظر مصداقی ، تنها مردگان و« شهدا » ی مجاهد ، فدایی و توده ای «قهرمان» است . زندگان و مبارزان کنونی یکسر همه تواب و یا هوادار تواب وهمراه با «تیر خلاص زن» هستند . باور کنید که اینجانب، بخاطر دوستی با محسن درزی نیست ...در حالی که سازمان فدائیان اکثریت و نزدیک ترین دوستانش دراین باره مجبور به سکوت شده اند.... .. سئوال بر انگیز؛ خواهد بود که پس چرا من ، بایستی با« آتش مصداقی » بازی کنم .... سالهاست ؛ تلاش می کنم با نگاهی اینده نگارانه به پدیده ها و به گذشته نگاه کنم....پارادایم ها عوض می شوند . مثل این است که در حال رانندگی از اینده جلو به پشت سرت نگاه می کنی ... از این رو سالهای مدیدی است که «رنجیر پاره کرده و ترمز بریده ام». بنابراین مرعوب این چرت و پرت های انقلابی نخواهم شد . ... پست، جاه و مقام سیاسی آنهم در 65 سالگی آنهم در خارج از کشور خنده داره.....از این رو 15 سال است که روزانه بین 5 تا ده ساعت با پول زحمت کشیده ام ،هزینه فعالیت سیاسی امجموعه اینترنتی فرهنگ گفتگو را می پردازم. . هدف ، بال و پر دادن به انیشه وجبران خل بازی های گذشته نسل ما ...، برای نسل های بعدی که بدام گذشته چندش آور نسل ما نیفتند. هر روز واقعه ای تازه در ایران و منطقه اتفاق می افتد. جهان سرشار از دانستگی های زیبا و اطلاعات علمی ، اجتماعی و سیاسی جالب است . «تواب» ، «زندان» ،« حاج قاسم» و کوفت و زهر ما ر.و.... مشکل مردم ایران نیست. بدنبال این چرندیات نبایستی رفت . اگر رژیم نا بکار، زندانی بیچاره را مجبور می کند که بگوید «غلط کردم » و «انزجار نامه» بنویسد و شاید کسانی را مجبور کرده باشد که تیر خلاص بزند و یا زندانی « گه اش» را بخورد و.... چه کسی مقصر اصلی است ؟ خامنه ای و یا محسن درزی؟ داعش تبهکار هم گروگان های غربی را وادار می کرد که گه شان را بخورند و علیه رهبران کشورشان سخنرانی نماید و ... اخه بردار ، یولداش تبریزی ؛ ایا دیده ای که غربی ها و امریکایی بخواهند ، بجای داعش ، «گروگانهای تواب » را سرزنش نمایند. غربی ها برعکس ما ،عقب مانده های خاورمیانه ای از « گروگانهای تواب» هم همچون« قهرمان» استقبال کردند تا بدین طریق «کون» داعشی ها و تروریست ها ی اسلامی را بسوزاند وآنان به محض رهایی گروگانها از چنگ داعشی ها ، به گردنشان گل انداختند. رهبران غربی حاضر نشدند که کوچکترین باجی به جنایتکاران داعش بدهند .پس چرا ما ، داعش های وطنی را ول می کنیم و به جان گروگان های وطنی خود می افتیم . مگر کسی شک دار که یکی از گروگان ها خود ایرج مصداقی بود؟ در پایان بگویم امیدی ندارم که مصداقی تجدید نظری در رفتارش بکند . اوقطعا در نوشته دیگر دهها اتهام دیگر از جمله همدست « تیر خلاص زن» ، «مرید فرخ نگهدار» و چه چه خواهد زد ؛ باکی نیست .