رفتن به محتوای اصلی

جنون گاوی ملايان و پر وپاچه

جنون گاوی ملايان و پر وپاچه
ناشناس

جنون گاوی ملايان و پر وپاچه هایشان در قبال خارج شدن مجاهدين از ليست

رژيم آخوندی که دير هنگام از خواب غفلت و غلطهايی که در مورد اشرف کرده بود، برخاسته است، از طريق بيانيه وزارت خارجه اش جنون گاوی نظام ملايان را در يک واکنش هراسان از خارج شدن نام سازمان مجاهدين خلق ايران از ليست وزارت خارجه آمريکا بيرون ريخت. د ر اطلاعيه وزارت خارجه آخوندها دولت آمريکا با محکوميت شداد و غلاظ رژيم آخوندی به نحو مضحکی به حمايت ديرين از سازمان مجاهدين خلق ايران و اقدامات ناکره بر ضد رژيم ايران متهم شده است.
غيظ و کين حکومت آخوندی از گروهک تروريستی تا به آنجا بالا گرفته که وزارت خارجه رژيم می گويد خارج کردن نام سازمان مجاهدين خلق ايران، مغاير با تعهدات حقوقی و بين المللی آمريکا و باعث مسئوليت آن دولت در کليه اقدامات تروريستی گذشته و حال و آينده گروهک است و آمريکا بايد در قبال آن پاسخگو باشد. در بيانيه وزارت خارجه رژيم آخوندها که امروز منتشر شد به طرز ابلهانه يی اعلام شده است، جمهوری اسلامی ايران ضمن محکوميت شديد اين اقدام غيرمسئولانه دولت آمريکا که با بيش از دو سال فعاليتهای پوششی و علنی برخی مقامات رسمی اين کشور در حمايت از خارج ساختن نام گروهک تروريستی منافقين از فهرست مزبور صورت گرفت، اعلام می دارد که دولت آمريکا با اين اقدام رسماً و عملاً خود را همراه و حامی فعاليتهای تروريستی و جنايات اين گروهک بر ضدايران و عراق و حتی اتباع آمريکايی قرار داده است.
رژيم آخوندی در موضعگيری وزارت خارجه اش عمداً از ياد برده است که طبق نامه رسمی وزارت خارجه به دادگاه ايالات متحده در واشينگتن ابطال نامگذاری تروريستی نه به خواست دولت آمريکا بلکه طبق حکم دادگاه با تأخير فاحش صورت گرفته است.

حکم دادگاه در تير ماه ۱۳۸۹ صادر شده بود اما وزارت خارجه اجرای آن را به سود رژيم آخوندی 600روز به تأخير انداخت تا وقتی وکلای مجاهدين شکايت استثنايی منديمس را ارائه کردند. متعاقباً دادگاه استيناف در واشينگتن با يک ضرب الاجل 4ماهه، وزارت خارجه را موظف کرد که اگر تا اول اکتبر ۲۰۱۲ تعيين تکليف نکند، رأسا به خارج کردن مجاهدين از ليست مبادرت خواهد کرد. يک سخنگوی مجاهدين درباره جنون گاوی و واکنش هيستريک رژيم آخوندی و بيانيه وزارت خارجه اش گفت: هزيانهای رژيم محتضر آخوندی و شريک کردن آمريکا در عمليات و افتخارات بر حق مقاومت ايران و ارتش آزادی، ديگر دردی را دوا نمی کند. و صرفاً ترس و وحشت بيکران رژيم را از گروهکی که می گويد هيچ پايگاه اجتماعی و تاريخی ندارد، برملا می کند.
اين جاست که بيت العنکبوت خامنه ای بايد به وزارت خارجه و اطلاعات آخوندها و ديگر ارگانهای رژيم به مصداق امت نالان بگويد که بيا سوته دلان گردهم آييم.

در پی موضعگيری رژيم آخوندی، حکومت دست نشانده عراق هم در يک کپی برداری مبتذل از ولی فقيه ارتجاع در تلويزيون حکومتی اعلام کرد که سازمان خلق هم چنان يک سازمان تروريستی در عراق و کشورهای ديگر دسته بندی می شود و حذف صفت تروريستی از اين سازمان به منظور پذيرفتن افراد اين سازمان در آمريکا و کشورهای اتحاديه اروپايی بوده است.

سخنگوی مجاهدين در اسلو درباره اين کپی برداری ابتذالی گفت اولاً نمی دانستيم که از پريشب تابه حال حکومت عراق هم ليست و دسته بندی تروريستی ابداع کرده است که البته در صدر آن بايد نام حاکمان جنايتکار آن را درج نمود.
ثانياً اذعان به اين که سازمان خلق در عراق و کشورهای ديگر کماکان تروريستی دسته بندی می شود، اقرار صريح به دست نشاندگی و فرمانبری ولی فقيه ارتجاع است که به جز حکومت عراق همه مردم شريف عراق و نيروهای سياسی ملی اين کشور از آن به غايت منزجرند.
ثالثا تفسير حکم دادگاه در ايالات متحده و کشورهای اروپايی فراتر از عقل و شعور حکومت دست نشانده عراق و سخنگويان وارداتی آن از قم و پادگان غيور است.
حکم دادگاه صراحت دارد که طبق قوانين مشخص، مبنی بر فقدان شواهد ترورسيتی صورت گرفته و هرگز در آن نيامده است که منظور صدور حکم پذيرفتن افراد در آمريکا و اروپا بوده است.

سخنگوی مجاهدين در اسلو افزود: اصل موضوع که تفاله های ارتجاعی و استعماری را در عراق تلخکام کرده، از دست دادن حربه و تکيه گاه اصلی آنها برای جنايتهايشان عليه بشريت در اشرف و ليبرتی به استناد ليست آمريکا است. از اين روست که اکنون ناگزيرند يک سويه به ريش و قبای ولايت بياويزند.