رفتن به محتوای اصلی

جناب آقای بهگر:

جناب آقای بهگر:
ناشناس

جناب آقای بهگر:
پیشرفت های روزافزون ترکیه در همه جنبه های اقتصادی و سیاسی و حتی نظامی دنیا را به حیرت واداشته، از طرفی باعث خشم دولت هایی مانند روسیه وچین و ارمنستان و باعث حسادت دولت ایران و نیز افرادی مانند شا گشته است!

شما در دنیای آزاد غرب زندگی می کنید و به تازگی خیلی خوب می دانید که چه بر روز ایران آمده و دارد می آید! و چگونه از ان طرف ترکیه حرف اول را در سیاستهای منطقه میزند و همین دلیل کافی است که امثال شما تمام مسائل و مشکلات داخل کشور از جمله گرانی فساد فحشا بی لیاقتی سران و... را فراموش کرده و در مورد ترکیه ای قلم بزنید که کوچکترین آگاهی ای نسبت به مسائل این کشور ندارید و فقط و فقط متکی بر پایه افکار ضدترکی و ضدعربی خود چرخ می زنید.
ارتش ترکیه امروزه از قوی ترین ارتش های دنیاست و نیز عضوی از ناتو است(همین دلایل به تنهایی بری برانگیختن حس حسادت خیلی ها کافی است). این ارتش حافظ قانون اساسی و خاک ترکیه است بنابر این حق طبیعی این ارتش قوی است که پاسخ امثال اسد را بدهد! در ضمن به نظر بنده امثال شما مخالف واقعی اسد نیستید!
در صورت جنگ ترکیه با سوریه نه قیمت نفت افزایش می یابد نه کشور جدیدی تشکیل می شود (البته امکان دارد که دقیقا بر خلاف نظر شما آتش جنگ به داخل ایران سرایت کند و ملیتهای ایرانی درخواست استقلال مطرح کنند که این واقعا کابوسی برای شماست) بلکه حکومت اسد سرنگون و یک حکومت نزدیک به فدرال که مناطق کردی و سنی و علوی خودمختاری دارند تشکیل خواهد شد و برخلاف عراق یک دست نشانده بی فایده مانند نوری المالکی نیز بر مسند قدرت نخواهد نشست!
دوست عزیز بازنده اصلی تمام جریانات اخیر ایران بوده است، اما با توجه به فرهنگ سیاسی دولتمردان ایرانی انها قصد دارند مانند اسد در روز سقوط بقیه را هم به داخل چاه بکشند که زهی خیال باطل!
سخن از کردهای ترکیه یا ایران می رانی که مطمئن باش و مطمئنم که یک کلمه از حرف های شما را باور نخواهند کرد دوست عزیز!