رفتن به محتوای اصلی

جنای Irani صبر کن! از

جنای Irani صبر کن! از
ناشناس

جنای Irani صبر کن! از مردانگی به دور است که سنگ بندازی و دربری و بگویی کاری ندارم! توهین کردی صبر کن و پاسخش را گوش کن! البته اگر کامنت من سانسور نشود!

شما جشن عمر سوزان را ناشی از احساسات ملی ایرانیان می دانی.با ذکر این نکته که این جشن در مناطق فارس نشین اصفهان و کاشان و مازندران شیوع بیشتری دارد و بنده از نزدیک مشاهده کرده ام، در این مراسم هیچ گونه نشانی از احساسات پاک نیست! دروغ و نفرت و تویهن و نژاد پرستی ضد عرب در آن موج می زند! من نمی خواهم وارد مباحث مذهبی بشوم چون جایش در اینجا نیست! اما اگر مردم ایران می دانستند که در ان زمان چگونه از یوغ ظلم و ستم آزاد شدند (حتی اگر مسلمان نمیشدند) و نیز حضرت علی (رضی الله عنه) همیشه برای فرماندهی جنگ بر علیه ساسانیان پیشقدم بودند این گونه برخورد نمیکردند! جشن عمرسوزان دست پخت همان تفکر راسیست فارس در ایران است که در طول 1400 سال در لباس های مختلف نمایان شد و در برهه ای از زمان هم با قدرت گرفتن شیعه در در ایران و تغییر اجباری مذهب مردم ایران از سنی به شیعه، در همان مناطق فارس نشین بروز کرد.
جناب Irani منظورت از این همه دروغ چیست" به عنوان مثال "زیرا بلوچها از قجرها ظلم فراوان دیدند و بویژه علت سکونت آنها در بلوچستان بخاطر مهاجمان ترکمن است"!!!!!
ترکمنها کجا و بلوچستان کجا! دروغ هم می گویی کمی دقت کن و دم خروست را کوتاه کن! بلوچ ها با ترکمنها در اوج مودت و برادری هستند و شما را دعوت به مناطق ترکمن نشین می کنم تا به حقایقی در این زمینه دست یابی!
شایسته است به پاس این همه خدمت در راستای منافع این رژیم کمی به حقوق ساعتی شما و نیز غلظت ساندیس شما بیفزایند.
شما نه دشمن ایت رژیم بلکه دقیقا آیینه تمام نمای همین رژیم هستید! تفکرات ضد سنی و ضد عرب و ضد تورک شما هیچ گونه شک و تردیدی در این باره نمیگذارد!