رفتن به محتوای اصلی

معمای ربودن الناز حاج تعمیری در شمال تورنتو و مرگ مشکوک همسرش در ایران
23.01.2022 - 05:27

Missing media item.آیا ربودن الناز حاج تعمیری، زن جوان ۳۷ ساله ساكن شهر بِری، در ۱۰۰ کیلومتری شمال تورنتو، با مرگ مشکوک همسرش، دکتر فرنام شاپوری فر، در سال ۱۳۹۶ در ایران مرتبط است؟

یک هفته از ربودن الناز حاج تعمیری توسط ۳ مرد سیاه‌پوست که لباس مبدل پلیس به تن داشته‌اند می‌گذرد و هنوز پلیس نشانه‌ای از ربایندگان و سرنوشت زن جوان ایرانی تبار پیدا نکرده است.

بر اساس تحقيقات اختصاصی پرژن میرور، دکتر فرنام شاپوری فر، ۳۸ ساله، دامپزشک و «تأمین کننده داروهای دامپزشکی»، و همسر الناز حاج تعمیری، در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶، در فاصله ۴۸ ساعت، براثر یک «ویروس ناشناخته» در بیمارستان طوس تهران جان باخته‌ است.

الناز حاج تعمیری، همسر دکتر فرنام، یک سال بعد برای بزرگداشت همسرش اقدام به تأسیس یک مدرسه به نام او در روستای «شایه»، در استان خراسان رضوی کرده بود.

ماجرای مرگ مشکوک دکتر فرنام

در مورد مرگ ناگهانی دکتر فرنام شاپوری فر در سال ۹۶، یکی از دوستانش در همان زمان اعلام کرده بود :«... ابتدا با درد قفسه سینه به بیمارستان شهدای تجریش رفته و بعد از یک سری آزمایشات متوجه میشن که سکته قلبي در کار نبوده ولی هر دوکلیه همزمان از کار افتاده بوده. بعد ایشان را به بیمارستان طوس منتقل می‌کنند و در آنجا بعد از گرفتن عکس ریه متوجه میشن که قسمتی از یک طرف ریه عفونت دارد. بعد از چند ساعت و عکسبرداری مجدد عفونت کل ریه را درگیر کرده و دیگر نتوانستند کاری برایش انجام دهند و از دست رفت. همه این مراحل شاید ۴۸ ساعت نشد و اینکه ایشان روزهای قبلش و تمام این مدت هیچ علایمی نداشته، حتی تب و سرفه و تا صبح روزی که به بیمارستان رفته کاملا حالش خوب بوده و همه اینها برای دکترها کاملا عجیب بود...»

گفته‌های الناز در باره همسرش

تحقيقات پرژن میرور نشان می‌دهد که الناز حاج تعمیری تا یکسال پس از مرگ همسرش بشدت متأثر بوده بطوری که در مراسم افتتاح مدرسه چهار کلاسه «فرنام شاپوری فر» در روستای شایه در سال ۹۷، خطاب به دانش آموزان ضمن معرفی همسرش می‌گوید:«... راستش رو بخواین اسم مدرسه‌ام هرگز برام مهم نبود... ولی من امروز می‌خوام بهتون بگم اشتباه من رو تکرار نکنین چون پشت هر اسمی داستانیه؛ شاید شنیدنی، شاید راهنما...فرنام متولد ۱۷ اردیبهشت ۱۳۵۸ اهل تهران تحصیلاتش را تا پایان دبیرستان در تهران تموم می‌کنه و بعد وارد رشته دامپزشکی میشه و از دانشگاه گرمسار فارغ التحصیل. بعد از اتمام درس و خدمت سربازی وارد دنیای کار میشه و همزمان با طبابت دام‌های کوچک و تأمين داروهای دامپزشکی مورد نیاز کشور را شروع می‌کنه و دقیقا ۱۲ روز قبل از تولد ۳۸ سالگیش در اثر یک ویروس ناشناخته ظرف کمتر از ۴۸ ساعت همه ما رو رها می‌کنه...»

 

پرژن میرور با پرس و جو از چند تن از افراد آشنا و نزدیک به الناز حاج تعمیری اطلاعات تأیید نشده‌ای در باره او در ماه‌های اخیر کسب کرده که پیش از انتشار نیاز به بررسی و تأیید دارد. هنوز مشخص نیست که یک هفته پس از اعلام ربوده شدن الناز حاج تعمیری پلیس موفق به کسب اطلاعات بیشتری در مورد ربوده شدن زن جوان ۳۷ ساله ساكن شهر بِری بدست أورده است یا خیر.

معمای هنوز بی پاسخ

با توجه به تحقيقات و اطلاعاتی که پرژن میرور در رابطه با زندگی الناز حاج تعمیری در ایران و مرگ ناگهانی و مشکوک همسرش بدست آورده، یک پرسش اساسی طرح می‌شود. آیا ربوده شدن الناز حاج تعمیری، توسط ۳ مرد مسلح با لباس مبدل پلیس، در شمال تورنتو، می‌تواند با مرگ مشکوک همسر او، دکتر فرنام شاپوری فر در سال ۱۳۹۶در ایران مرتبط باشد یا خیر؟

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
برگرفته از:
پرژن میرور

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.