Skip to main content

چیز ی که این عیا ن ات چه

چیز ی که این عیا ن ات چه
Anonymous

چیز ی که این عیا ن ات چه حجا ت به بیا ن است با تو جه به زحما ت کشیده شد ه از طرف FSB و mosad و چند تنی دیگر از گر گ ها به عنوانه یک آذری اصیل خد متا ن عر ض میکنم که کسر و ی درست تحلیل کرده .
فرهنگه ایرانی آذری خود نشان گر اختلا ف بز ر گ بین آذری و ترک هاست . ما آذری ها هر گز ، هر گز ، هر گز ترک و عر ب نخواهیم شد

نتیجه کا ر آ ن بز ر گ وا ر در ست بوده هما طو ر که ما ایرانی هستیم و عر ب نیستم و عر ب هم نخواهیم شد. آذری هستیم و ترک هم نخواهیم شد . چرا که ما آذری ها سا کنین هستیم ما صا حب خانه هستیم ترک ها همانند عر ب مهاجمین هستند و کو چ نشن با قبو ل تما میت ا رضی و هم ز یستی مسا لمت آ میز در کنا ر یک دیگر ز ند گی میکنیم ا ما از ما آذری ها نخواهید که ترک شویم . نقش تخر یبی تر ک ها آمده گان از آسیایی دور قا بل دیدن هستند و بسیا ر آشکا ر است در تاریخ . این ترک ها با به دنباله اصا لت تاریخی ند ا دشته تا ریخی هستند .همانطور که عر ب با جعل اسلام به هو ویت عرب مسلمان رسید و بعد به هلاکو مغو ل که خلیفه عبا سی را بر انداخت ر سید تا جنگ جها نی که ٦ MI دو باره به پر چم اسلام را به عر ب ها بر گرداند . این تر ک ها هم میخواهند از پیو ند فرهنگه ایرانی آذری بر ا ی خود هو یت به سا ز ند .ای کاش دیوار قدیمی که در گر گا ن بلند تر بود و منا ع و رود این مهاجمین بود .