Skip to main content

مريم رجوی: کانديداتوری

مريم رجوی: کانديداتوری
Anonymous

مريم رجوی: کانديداتوری رفسنجانی به رغم تهديدهای خامنه ای جنگ قدرت در رأس حاکميت ملايان آيينه تمام نمای بحران سرنگونی

ورود رفسنجانی به عنوان کانديدای رياست جمهوری، به رغم تلاشهای گسترده خامنه ای برای جلوگيری از کانديداتوری او، به بحران و شقه درونی رژيم ابعاد بی سابقه يی داده است. در روزهای گذشته خامنه ای از طرق مختلف از جمله وزير اطلاعات و حسين شريعتمداری سردبير روزنامه کيهان، رفسنجانی را محارب و مفسد فی الارض و مستحق محاکمه و مجازات توصيف کرده بود.

ثبت نام رحيم مشايی کانديدای مورد نظر احمدی نژاد که دار و دسته خامنه ای او را الهام بخش جريان انحرافی توصيف می کنند، بحران و شقه درونی ديکتاتوری مذهبی را هر چه عميق تر کرده است.

از سوی ديگر، تجزيه و انشعاب پی درپی در باند خامنه ای نيز از عمق فاجعه در درون رژيم ولايت فقيه خبر می دهد. دسته های درون اين باند که از قبل توافق کرده بودند هر کدام يک کانديدا معرفی کنند، نتوانستند بر مخاصمات خود فائق آيند و از هر دسته چند نفر ثبت نام کردند. به عنوان مثال قاليباف شهردار تهران، ولايتی وزير خارجه اسبق و حداد عادل که دختر او همسر پسر خامنه ای است جداگانه ثبت نام کرده اند. علاوه بر اين از جناح خامنه ای شمار ديگری از جمله منوچهر متکی، ابوترابی، لنکرانی و سعيد جليلی مذاکره کننده اتمی، خود را کانديد کرده اند.

خانم مريم رجوی رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران در اين باره گفت:
رژيم حاکم بر ايران اکنون با کانديداتوری رفسنجانی در انتخابات رياست جمهوری ملايان دستخوش تحول کيفی شده است. قدرت يک سويه و متمرکز خامنه ای که پس از جنگهای کويت (1370) و افغانستان (1380) و عراق و خلع سلاح اپوزيسيون ايران (1382) به آن دست يافته بود، در روند انقباض ديکتاتوری دينی به رياست جمهوری احمدی نژاد به مدت 8سال راه برد. چهارسال پيش خامنه ای و احمدی نژاد توانستند قيام مردم ايران را سرکوب کنند اما احمدی نژاد خود با خامنه ای وارد رقابتی فرساينده شد. اکنون اين دوران به پايان رسيده و با ورود رفسنجانی و مشايی در جنگ آشکار قدرت در برابر خامنه ای، روند تجزيه و تضعيف رژيم به نحو بی سابقه يی تشديد شده و سقوط محتوم آن را شتاب می بخشد. کانديداتوری رفسنجانی که شعارهای خامنه ای درباره «حماسه اقتصادی» و «حماسه سياسی» را به سخره گرفت، آيينه تمام نمای بحران سرنگونی رژيمی است که از سال 1358 تا کنون از 4جنگ بزرگ ارتزاق کرده است که نخستين آن جنگ 8ساله با عراق بود و خمينی آن را «نعمت الهی» توصيف می کرد.

دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران
22ارديبهشت 92 (12 مه 2013)