Skip to main content

در پنجشنبه آخر سال 91، مراسم

در پنجشنبه آخر سال 91، مراسم
Anonymous

در پنجشنبه آخر سال 91، مراسم يادبودی بر سر مزار مجاهد قهرمان علی صارمی برجسته ترين زندانی سياسی در زندانهای رژيم آخوندی برگزار گرديد.
اين مراسم توسط خانواده، دوستان و ياران و جمعی از مردم بروجرد، اشترنينان و روستای چهاربره برگزار گرديد
شرکت کنندگان با نثار حلقه های گل بر مزار اين شهيد قهرمان به او ادای احترام کردند.
مجاهد شهيد علی صارمی از زندانيان قهرمان مجاهد بود که بيش از 21سال از عمر خود را در زندانهای رژيم پليد آخوندی گذراند.

چهلمين روز شهادت مجاهد قهرمان علی صارمی با حضور جمع کثيری از خانواده ها و دوستان آن شهيد در منزلش برگزار شد.

گزارشهای دريافتی حاکی است از صبح تعداد زيادی از خانواده های شهيدان و مادران شهدا برای ادای احترام و تسليت به اين خانواده می آمدند. بعدازظهر نيز مراسم بزرگداشتی با حضور تعداد زيادی از خانواده های شهيدان و اعدام شدگان اخير گرد آمدند و صدای يا حسين يا حسين آنان که يادآور لحظات اعدام و فرياد مجاهد قهرمان علی صارمی هنگام اعدام بود، به آسمان بلند می شد.
بنا به اين گزارش حدود 1000نفر برای ادای احترام و اظهار همدردی با خانواده شهيد صارمی به منزل آنان مراجعه کرده و ياد و خاطره او را گرامی داشتند. ازدحام جمعيت در بعدازظهر به حدی بود که نفرات نوبتی برای انجام مراسم فاتحه خوانی و تسليت به منزل ايشان مراجعه می کردند.
مراسم بزرگداشت خاطره قهرمان خلق، علی صارمی و مجاهد صديق، مهدی فتحی توسط مردم شريف عراق در مرکز استان ذيقار و شهر منصوريه در استان ديالی و شهر فلوجه در استان الانبار برگزار گرديد. مردم با حضور در اين مراسمها برای شادی روح شهيدان فاتحه خواندند. حاضرين هم چنين انزجار خود را از فشارهايی که بر مجاهدان اشرف اعمال می شود، ابراز کردند و خواستار رفع محدوديتهای ظالمانه از اشرف شدند. آنها در بيانيه يی که خوانده شد مسئوليت جان باختن مجاهد سرفراز مهدی فتحی را برعهده دولت نوری مالکی دانستند.