Skip to main content

الشرق الاوسط در گزارشی

الشرق الاوسط در گزارشی
Anonymous

الشرق الاوسط در گزارشی پيرامون ...........

الشرق الاوسط در گزارشی پيرامون توطئه ها و نمايشهای اخير ديکتاتوری آخوندی در اشرف، همزمان با اعدام مجاهد قهرمان علی صارمی نوشت: منابعی در پاريس به ”الشرق الاوسط ”گفتند: عوامل رژيم ايران که جديداً برای توطئه عليه مجاهدان اشرف به عراق اعزام شده اند، به کمک نيروهای عراقی در مجاورت اشرف مستقرشده و با صحنه سازی چنين وانمود می کنند که گويا اين مردم عراق هستند که خواستار اخراج ساکنان قرارگاه می باشند. اين منابع خاطرنشان ساختند، مقامات ايرانی روی ايرانيان بازداشت شده در زندانهای ايران به خاطر رابطه شان با اعضای سازمان در قرارگاه اشرف، فشار می آورند و مانع معالجه يکی از زندانيان سياسی در زندان تهران به نام محسن دکمه چی شده اند، به دليل اين که دختر او در قرارگاه اشرف حضور دارد. اين درحاليست که وضعيت بيماری اين زندانی وخيم است، و لازم است برای معالجه به بيمارستان مناسب منتقل شود.

الشرق الاوسط نوشت: گزارشها و مشاهدات شاهدان عينی حاکی از اين است که اعضای مجاهدين در قرارگاه اشرف در شرايط سختی قراردارند. آنها نيروهای امنيتی عراق را متهم کرده اند که مانع کمکهای پزشکی ضروری برای معالجه بيماران می شوند و اين امر موجب مرگ برخی از بيماران و وخيم شدن وضعيت جسمی برخی ديگر شده است.
اين منابع، کميته دولتی ناظر بر قرارگاه اشرف وابسته به دفتر نوری مالکی نخست وزير عراق را مسئول محدوديتهای پزشکی و تاخير در معالجات ضروری می دانند.
اين منابع اظهار عقيده کردند، اقداماتی که عليه اعضای سازمان در داخل قرارگاه اشرف صورت می گيرد، در چارچوب تعهداتی است که نوری مالکی به رژيم ايران داده تا از دور دوم نخست وزيری او حمايت کند.
دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران در اطلاعيه ای که ”الشرق الاوسط ”نسخه يی از آن را دريافت کرد، از شورای امنيت و دبيرکل سازمان ملل متحد و کميسر عالی حقوق بشر و اتحاديه اروپا و ايالات متحده آمريکا خواستار اقدام فوری عليه «رژيم آخوندی به خاطر نقض رو به افزايش حقوق بشر در ايران» شده است.