Skip to main content

فلاکت خامنه ای و نظام در جنگ

فلاکت خامنه ای و نظام در جنگ
Anonymous

فلاکت خامنه ای و نظام در جنگ گرگها - تيغ کشی يزدی عليه رفسنجانی
فلاکت خامنه ای و نظام در جنگ گرگها از زبان آخوند محمد يزدی مهره اصلی ولی فقيه ارتجاع در خبرگان و حوزه

سخنان يزدی با صدای بغض کرده در حوزه: رهبری تنها هستند و دوستان نزديکشان شمشير را از رو بستند برخی از مسئولان در سمتهای بالا می گويند انسان دستش به کار نمی رود

تيغ کشی يزدی عليه رفسنجانی: مراقب باشيم تا در سن 80سالگی خدا و آخرتمان را به دنيا نفروشيم
آخوند يزدی مهره اصلی ولی فقيه ارتجاع در خبرگان و حوزه، درباره شدت و حدت بحران در رأس حاکميت بين خامنه ای و رفسنجانی و فلاکت ولی فقيه طلسم شکسته گفت: امروز رهبری تنها هستند و دوستان نزديکشان شمشير را از رو بستند.
خبرگزاری مهر آخوندی نوشت: آيت الله يزدی که با صدايی بغض کرده صحبت می کرد ادامه داد: امروز رهبری تنها است و دوستان نزديکش شمشير را از رو بستند.

آخوند يزدی در بخش ديگری از حرفهای خود به از هم پاشيدگی در نظام آخوندی اذعان کرد و افزود: برخی از مسئولان می گويند معلوم نيست در آينده چه کسی قرار است رئيس جمهور شود و از همين حالا بی انگيزه شده اند. برخی از مسئولان که در سمتهای بالا هم مسئوليت دارند در کارشان سستی می بينيم، در جواب اين بی انگيزگی می گويند چيزی تا آخر دولت نمانده است و انسان دستش به کار نمی رود.
آخوند يزدی که شامگاه سه شنبه در ميان آخوندهای حوزه قم صحبت می کرد، ضمن ابراز نگرانی از ثبت نام رفسنجانی در انتخابات رژيم گفت: اکثر پستها و سمتها انسان را دچار پشيمانی می کنند به عنوان مثال همين الآن ما در شورای نگهبان مصيبت بزرگی داريم و بين خدا و دنيا گير افتاده ايم و بايد مراقب باشيم تا در سن 80سالگی خدا و آخرتمان را به دنيا نفروشيم.
وی به آخوند جنتی دبير شورای نگهبان توصيه کرد ثواب رسيدگی به اين که چه کسی صلاحيت حضور در انتخابات را دارد و چه کسی فاقد صلاحيتهای لازم است و بيان آن با شجاعت که فلانی حق ندارد کانديدا باشد از انجام مستحبات و عبادات ماه رجب بيشتر است.

ارگان خامنه ای پرده ها را کنار می زند:
تعارض و چالش اصلی فراتر از دو قطبی تنگ مايه هاشمی - احمدی نژاد با رکن جمهوری اسلامی (ولايت فقيه) است

موضوع نامزدی آقای هاشمی طی 7-6ماه اخير از نوسانهای تند و شگفت انگيز حکايت می کند

چه اتفاقی می افتد که هاشمی 79ساله در آخرين ساعت تصميم به نامزدی می گيرد؟

«اين تعبير هم از فائزه هاشمی است که 20فروردين 92
از سازمان مجاهدين خبر داده و گفت: «بابا گله های طرف مقابل را منتقل کرد که چرا به مجاهدين، منافقين نمی گويم يا چرا روابط خوبی مثلاً با مجاهدين دارم»

کيهان، ارگان ولی فقيه ارتجاع در سرمقاله خود با عنوان «ترديد هاشمی از کجاست؟»، پرده ها را کنار می زند و و می گويد آتش قيام و بحران نظام، يا به زبان و بيان آخوندی، چالش فتنه و اغتشاش فراتر از مجادله باندهای حکومتی اصل ولايت فقيه و رکن اصلی و تماميت حکومت آخوندی را فراگرفته است.
سرمقاله کيهان رفسنجانی را به بازی کردن در اين ميدان متهم کرده و با حمله به او می نويسد:
در انتخابات 8سال پيش تلقی اين بود که دو قطبی اصلی، دو قطبی هاشمی- احمدی نژاد است. سال 1388 نيز چنين القا شد که دو قطبی اصلی همين است و حتی در اغتشاش پديد آمده ادعا بر اين بود که نزاع موجود بر سر آرای دو طيف است. اما... آتش فتنه با غيرت انقلابی جمهور- همان حماسه آفرينان 40 ميليونی 22خرداد- در نهم دی 1388 خاموش نشده بود، که زخم انحراف در طرف سر باز کرد و مجدداً به رسم فتنه گران به چالش با معيشت و معتقدات جمهور و تعارض با رکن جمهوری اسلامی (ولايت فقيه) پرداخت؛ تا معلوم شود چالش اصلی فراتر از دو قطبی تنگ مايه هاشمی- احمدی نژاد است... .
اگر فعلاً از حلقه حاشيه يی صرف نظر کنيم - که قرار است خروجی رفتار آن در ظرف فتنه جمع شود- رصد نموداری موضوع نامزدی آقای هاشمی طی 7-6ماه اخير از نوسانهای تند و شگفت انگيز حکايت می کند... .
چه اتفاقی می افتد که هاشمی 79ساله بر حسب اخبار، در آخرين ساعت تصميم به نامزدی می گيرد.
او ثبت نام کرد اما ترديدها سرجای خود باقی است. هاشمی برخلاف آنچه در اظهاراتش گفت که بايد ببيند نظر رهبری چيست، نظر کلی رهبر را می دانست.