Skip to main content

ترس و تهديد در اولين واکنش

ترس و تهديد در اولين واکنش
Anonymous

ترس و تهديد در اولين واکنش خامنه ای در قبال ثبت نام رفسنجانی
عده يی نگذاشتند مردم طعم آرای 40 ميليونی [در سال 88] را به خوبی بچشند
شورای نگهبان کسانی را که برای رياست جمهوری صالح هستند به مردم معرفی می کنند
معيار اصلی در انتخاب رئيس جمهور اين است که همتشان بر حفظ عزت و حرکت کشور در جهت انقلاب باشد
دشمن می خواهد کسی رأی بياورد که ايران را به عقب ماندگی، ضعف و وابستگی بکشاند
بحرانی جلوه دادن اوضاع کشور بزرگنمايی مشکلات، القای يأس و نااميدی درباره حل مشکلات دروغ پردازی و تحريف است


ولی فقيه ارتجاع در اولين واکنش خود در قبال ثبت نام رفسنجانی که مهندسی انتخاباتی وی را برهم زده، ترس و نگرانی خود را برملا کرد. ناظران اظهارات خامنه ای و اشارات نسبتاً صريح او عليه مواضع رفسنجانی را يک مداخله شتابزده و سراسيمه از جانب ولی فقيه رژيم که مدعی عدم جانبداری است، ارزيابی کرده اند.
خامنه ای در بخش ديگری از سخنانش گفت که عده يی نگذاشتند مردم طعم شيرين آرای 40 ميليونی [در سال 88] را به خوبی بچشند و اين همان موضوعی است که در جمع آوری امضا برای رد صلاحيت رفسنجانی از سوی باند خامنه ای دستاويز شده و می گويند اين رفسنجانی بود که آتش فتنه را در سال 88 روشن کرد.
در همين رابطه خامنه ای تأکيد کرد که شورای نگهبان کسانی را که برای رياست جمهوری صالح هستند به مردم معرفی می کنند.
برخی ديگر از اظهارات خامنه ای نيز اشارات صريحی به مواضع رفسنجانی بود از جمله اين که گفت:
بحرانی جلوه دادن اوضاع کشور، بزرگنمايی مشکلات، القای يأس و نااميدی درباره حل مشکلات، کار يک شبکه دروغ پردازی و تحريف است و آن را به قدرتهای خارجی نسبت داد. اين در حاليست که رفسنجانی همواره بر بحرانی بودن شرايط و کانديداتوری خود برای عبور از بحران تأکيد می کند.

خامنه ای همچنين گفت: برخی برای جلب آرا شعارهايی خارج از حدود اختيارات رئيس جمهور و امکانات کشور مطرح می کنند و ضمن تأکيد بر انتخابات رژيم، در مورد رئيس جمهوری که روی کار می آيد گفت: برخی تصميمات و کارهای خوب يا غيرخوب اين فرد، حتی می تواند حتی در 40سال آينده بر کشور تأثيرگذار باشد و اين واقعيت نشان می دهد که انتخابات رياست جمهوری چقدر مهم است.http://mojahedin.org