Skip to main content

کوروش عزیز

کوروش عزیز
Anonymous

کوروش عزیز
این دومین بار است که این مطلب را به شرف حضورتان تقدیم میکنم. امید وارم که دوستان ایران گلوبال ایندفعه مداقه بخرج بدهند، که اینبار این مطلب در میان سایر مطالب گم و گور نشود.
دوست بسیار گرامی و نازنین کوروش عزیز!
اگر شما به گفته خود باور دارید، و به زبانهای مللیتهای موجود در ایران مثل ترکی آذربایجانی، عرب اهوازی، کرد، بلوچ ... و سایر ملل و اقوام ایرانی احترام میگذارید، و اگر زبانم لال برای مثال دیکتاتور نیستید، اجازه بفرمائید که در کناز زبان گل و بلبل، و شکر فارسی ، که آدم موقع صحبت کردن از فرط شیرینی آن دچار سرفه میشود، دیگران نیز زبان خودشان را در کنار این زبان، در مدارس و دانشگاه بخوانند بنویسند و بدان تحصیل بکنند. جنابعالی که با بزرگواری و دست و دلبازی بی نظیری دمکرات هستید، اگر رسم دمکرات و بشر دوست بودن را از رهبر کبیرتان کورش بزرگ و فنا ناپذیر به ارٍث برده اید،

و از طریق وی علم و صنعت و تکنولوژی مدرن وقت را با تدوین حقوق بشر، و مخصوصا حقوق و آزادی زنان را به بشریت ارزانی فرموده اید، و شما که میفرمائید که گلستان زبان فارسی فکر و نبوغ بنی بشر، و عالم و آدم را تسخیر میکند، خب! جناب کورش! دوست عزیز! آیا بهتر نیست که به گفته خودتان وفادار بمانید و اجازه بفرمائید که ملل ایران خودشان برای زندگی خودشان تصمیم بگیرند، که به چه زبانی میخواهند تحصیل بکنند؟ اگر توجه داشته باشید، معنای دمکراسی یعنی آرای مردم. این مردمان هستند که برای آینده خود تصمیم میگیرند. نه شما. تا دیر نشده اندکی در این مورد اندیشه کنید که حلقه زمان تنگتر میشود. و این به ضرر همه است!
با تشکر ایراندوست