Skip to main content

جناب شاملی

جناب شاملی
Anonymous

جناب شاملی
با درود این اخلاقی نیست که با مخالف فکری خود با اهانت و تندی برخورد کنیم. جناب ارسی از فرهیختگان این جامعه میباشد جوابهای شما بنظر بدور از استدلال منطقی است.

بدور از مغالطالت بیشمار باید به عرض برسانم کم نبودند افرادی در رده بالای احزابی مانند جبهه ملی و نهضت آزادی که کرد و ترک زبان بودند. نمیخواهم اسامی آنها را بیاورم که خود بهتر میدانید. با این حساب برچسب نژادپرستی شما به چه معنی است؟. یعنی نهضت آزادی نسبت به رهبر خود مهندس بازرگان نژادپرستی میکردند؟. جبهه ملی نسبت به اردلان و فروهرها اعمال نژادپرستانه انجام میدادند؟
نوشتید ارسی مخالف ""حق ملل در تعیین سرنوشت خویش" منشور ملل متحد است!. ملل معنی خود را دارد و بنظر می آید جنابعالی و همفکرانتان به عمد این واژه ملل را استفاده میکنید تا از آن به عنوان حربه و رفرنس به منشور ملل بهره ببرید. در ایران یک ملت است و آنهم ملت ایران! در ضمن در همان منشور ملل متحد اشاره اکید بر حفظ تمامیت ارضی کشورها شده است! خوب این به چه معنی است استاد گرامی!
اینکه فدرالیسم به دمکراسی میرسد هم کلماتی بود که دوستان پان قومی بر زبان جاری میکردند و حالا که به مغالطات خود پی بردند شرایط دیگر را برای اعمال دمکراسی اضافه نمودند. برای اثبات این ... شما و بقیه دوستان و همفکرانتان باید عرض کنم الفبای دمکراسی و حقوق شهروندی دفاع از حقوق همه باشندگان جامعه است! شما و بقیه ملتچی ها کجا از حقوق ضایع شده زنان و اقلیت های مذهبی دفاع کردید؟ آیا شما برای دفاع از حق سکینه محمدی - درویشان - بهائیان و... داد سخن برداشتید؟! هرگز! چون تنها چیزی که در نوشتارتان هست حق جدائی و افکار عقب افتاده فومگرائی میباشد. پس بی دلیل نیست که ارسی و دیگر مخالفین فکر شما افکار شما را عقب مانده و محصول گفتمان پیشامدرن بدانند.