Skip to main content

در پی رد صلاحیت رحیم مشائی

در پی رد صلاحیت رحیم مشائی
Anonymous

در پی رد صلاحیت رحیم مشائی مرتجع و مبلغ چاه لنکران و نائب برحق هاله نور و شعیب ابن صالح، بلتدگوی پیر استعمار یعنی بی بی سی سه روزه که عزا گرفته و همه برنامه های خودشو به عزاداری برای رد صلاحیت مشائی اختصاص داده اما یک کلمه به رد صلاحیت افرادی مانند اکبر اعلمی و این نامه مهم او اشاره ای نکرده است. چه می کند این انگلیس خبیث و اذنابش!؟
جالبه که سایت هائی مثل کلمه و جرس و سحام نیوز و گویا نیوز و پیک نت و پیک ایران و ...هم که فریاد آزادیخواهیشون گوش فلک را کرده و حتی برای سرفه کردن های نوه و نبیره و همسایه های خاتمی و موسوی و هاشمی 50 تا خبر می سازند و همه اونها را هم بدروغ به افراد یاد شده نسبت می دن در اتحادی شوم و ناجوانمردانه عزمشونو جزم کردن تا تنها صدائی را هم که از داخل در میاد خفه کنند چرا چون اعلمی زیر بلیط فسیل هائی که نون و آب اینها را در خارج از کشور تامین می کنند نرفته

و حرف خودشو می زنه و برای اینا اشک تمساح نمی ریزه! به همین سبب همه این سایت های سبزاللهی و... طلب مثل رفقاشون در بی بی سی فقط سنگ مشائی و هاشمی را به سینه شون می زنند و اعلمی را کاملا بایکوت خبری کردن و حتی به این نامه مهم هم کوچکترین اشاره ای نکرده اند!!!
امیدوارم دم خروس و ماهیت واقعی این آزادیخواهان دروغگو و فریبکار برای همه روشن شده باشه