Skip to main content

جناب توکلی با سلام،

جناب توکلی با سلام،
Anonymous

جناب توکلی با سلام،
مهم نیست که این مطلب در سایت قرار داده شود، یا نه! فقط میخواستم به محضر تان این مطلب را گفته باشم که: چه رفسنجانی بماند چه نماند، عمر رژیم جمهوری اسلامی دارد به پایان خود نزدیک میشود. دست پنهانی که شاه را برداشت و آخوند خمینی را، به جایش گذاشت. دیگر این رژیم را نمی خواهد! آن دست پشت پرده، این رژیم را تا مدتی کوتاه نگه خواهد داشت، تا کسی را به جایش بگذارد. البته اینهم آسان نیست. زیرا ایران مثل سی سال پیش نیست که سیای آمریکا، کسی را به اسم شاه، یا امام، علم کند و در مطبوعات برایش جار وجنجال کند و بعد با هواپیما به ایران بیاورد و برای مردم امام تعیین کند. دیگر زمان این جور چیزها گذشته است.

مردم ایران از اسلام متنفر است. مردم ایران ازشاه متنفر است. مردم ایران از دیکتاتور متنفراست. در هر شکل و اسم و رسم و قیافه ای. رفسنجانی نیز مثل خامنه ای و سایر دست اندرکاران رژیم جمهوری اسلامی تبهکار و جنایت کار است. و بیش از سه دهه جغرافیای ایران را برای مردم جهنم کرده است. که جنابعالی نیز بخوبی این را میدانید. چندان طول نخواهد کشید که این رژیم پوسیده در طوفان عصیان خلقهای ایران لت و پار خواهند شد.
و اگر کسی فکر میکند که بهتر است خامنه ای بماند. چون با ماندن او سلطه و سیطره، رژیم و در کنار آن فرهنگ و زبان فارسی حفظ میشود، سخت در اشتباه است. سیاستی که اغلب گروههای سیاسی باصطلاح سرتاسری، هنوز هم آنرا دنبال میکنند. تازه اگر رفسنجانی انتخاب میشد و حلقه طناب را کمی شل میکرد، دیگ جوشان جهنم ایران، زوتر منفجر میشد، چون منفذی می یافت. از نظر اینجانب که عمر خود را مثل شما، در کار سیاست گذرانده ام، و اوضاع سیاسی ایران و منطقه را خیلی خوب میشنام، تنها راه حل سیاسی مسئله ملل در ایران، از حلقه سازمانهای ملیتهای ایران، یعنی نمایندگان ، نخبه گان، سیاستمداران و کسانی که آنها را نمایندگی میکنند، میگذرد. در غیر اینصورت باید بطور رفیقانه بخدمتت عرض کنم، که دیر یا زود، یک جنگ داخلی تمام عیار در انتظار همه مان است. با تشکر مجید