Skip to main content

اعتراضاتی از اعضای خبرگان

اعتراضاتی از اعضای خبرگان
Anonymous

اعتراضاتی از اعضای خبرگان نظام و نامه علی مطهری به خامنه ای...................
حدس قوی دارم که اگرخمينی هم شرکت می کرد صلاحيتش رد می شد!

علی مطهری نماينده مجلس رژيم در نامه اعتراضی خود به خامنه ای نوشت: اين رد صلاحيت که با دو دليل ناموجه ناتوانی جسمی و نقش داشتن در فتنه سال ۸۸ انجام شده است آسيب جدی به انتخابات آينده وارد خواهد کرد. حدس قوی دارم که اگر امام هم، به فرض حيات، با نام مستعار در انتخابات شرکت می کردند صلاحيت شان رد می شد چون ايشان هم گاهی انتقاداتی داشتند

آخوند زرندی، عضو خبرگان آخوندی از کرمانشاه: با اشاره به تخريب شخصيتی رفسنجانی در هفته های اخير گفت: اين جوسازی ها و تخريبها که در حق آيت الله هاشمی در برخی روزنامه ها و سايتها شروع شده موجب تأسف و تأثر است. والله اين مرد دلسوز است بالله اين مرد دلسوز نظام است. من يقين دارم که ايشان به خاطر درک شرايط خطير کشور آمده اند.

آخوند واعظ موسوی عضو ديگر خبرگان نظام هم در مورد حذف رفسنجانی به خاطر سن بالای او اظهار داشت: اين اشکال، اشکال واردی نيست.

وحشت سرکرده نيروی انتظامی: در مقابل ولی فقيه صف آرايی کرده اند
پاسدار احمدی مقدم سرکرده نيروی سرکوبگر انتظامی رژيم، در يک فقره پارس خوابيده در اراک نسبت به اعتراضات عليه حذف رفسنجانی واکنش نشان داد و گفت: هراس دشمنان از ولايتمداری و حرکت در خط ولايت است که در مقابل آن صف آرايی کرده اند. دشمنان امروز با تبليغات منفی و رسانه های رنگارنگ خود درصدد تخريب افکار عمومی و ولايت هستند. متحجران و قانون شکنان در مقابل ولايتمداری صف آرايی کرده اند.
پاسدار احمدی مقدم درعين حال، مدعی شد: گامهای اول انتخابات اعم از ثبت نام نامزدها و تأييد صلاحيت آنان را به خوبی پشت سر گذاشتيم.mojahedin.org