Skip to main content

شورای نگهبان آنان و شورای

شورای نگهبان آنان و شورای
Anonymous

شورای نگهبان آنان و شورای نگهبان اخبار روز!
ابتدا با تشکر از دوستان ایران گلوبال، که به کاربران اجازه انتشار مطالبی را می دهند، که توسط دیگر سایتها بدون دلیل و یا بخاطر "منافع" سایتی خود حذف می گردند...

مساله بر سر یک مصاحبه است. مصاحبه ی سایت "اخبار روز" با آقائی بنام "شالگونی"!
آقای شالگونی در یک مصاحبه ی رادیوئی گفته بود که باید به رفسنجانی رای داد و دو سه روز بعد، با ادعای وجود یک کودتا، ادعا نمود که مردم به خیابان خواهند ریخت و باید مبارزات خیابانی مردم را برای سرنگونی رژیم سازمان داد.
در برابر این مصاحبه ها، کامنت نویسی بنام احمد احمدی، کامنتی در سایت اخبار روز در بخش مصاحبه با آقای شالگونی نوشت و این کامنت برای حدود یک روز قابل دسترس بود.
حملات به این کامنت توسط "هواداران" آقای شالگونی ("هوشنگ فرخجسته" و "آبان") شروع گردید و این کامنت را یک "لشکرکشی"!!! علیه آقای شالگونی نامیدند. این هم لینک این کامنت ها:

http://www.akhbar-rooz.com/ideas.jsp?essayId=52940

اما پس ساعتی چند، کامنت آقای احمدی از جمع کامنت ها محو گردید، غافل از آنکه بخش زیادی از این کامنت در پاسخ آقای هوشنگ فرخجسته هنوز مندرج می باشد.
من و یکی از دوستانم از سر کنجکاوی و با توجه به جالب بودن موضع آقای احمدی، با وی تماس گرفتیم (توسط دوستم، با نام "جوینده").
مشخص شد که کامنت وی تقریبا همان مطالبی است که توسط هوشنگ فرخجسته هنوز در کامنت ها وجود دارد. ما این اقدام اخبار روز را بشدت تقبیه می کنیم و خواهان وجود یک فضای مجازی آزاد برای کاربران می باشیم. اگر دوستان اخبار روز این کامنت را بخاطر "تهدیدهای" مصاحبه کنند حذف کرده اند، کار بسیار غیر اخلاقی و زشتی انجام داده اند، آنها بویژه که ما در شرایطی واقعا زحمت می کشیم و کامنت ها ی خود را در اختیار دیگران، و دیگران نیز کامنت های خود را برای تبالدل نظر در اختیار یکدیگر قرار می دهیم.
من در این رابطه، که بنظر می رسد دوستان اخبار روز هنوز متوجه آن نشده اند، کامنتی نوشتم و مصاحبه کننده را به فقدان صلاحیت سیاسی در موضع گیریهایش متهم نمودم و خواهان آزادی انتقاد شدم:

"نه فقط آقای شالگونی، بلکه بسیاری از "تحلیلگران برجسته" دیگر نیز که بقول آقای سرکوهی گرفتار مقاله نویسی و ژورنالیسم شده اند، توسط بیت رهبری "هیپنوتیزم" شدند و عدم صلاحیت سیاسی خود را در بررسی اوضاع کنونی و تلاش برای خنثی کردن اقدامات رژیم نشان دادند.
متاسفانه ما هنوز راه درازی در مبارزه با این رژیم داریم، زیرا این رژیم، با کمال تاسف، هنوز در بسیاری جنبه ها، در خود ما جاری است.
ما نیاز به شجاعت در مبارزه با این رژیم داریم؛ شجاعتی، که توان نقد خودمان را به ما بدهد، سر خورده نشویم و بویژه "غرّه" توهم بخود و "سابقه" خود نشویم و به دیگران اجازه انتقاد بدهیم."

با تشکر از دوستان ایران گلوبال