Skip to main content

جالب است، این یکی را تازه

جالب است، این یکی را تازه
Anonymous

جالب است، این یکی را تازه متوجه شدم، این یکی هم دقیقا و بی کم و کاست از همان گزارش شهروند است و به نقل از حرفهای من:

"بى ترديد او و گروهش توانسته بودند در فضاى دوگانه ى آزادى و سركوب آزادى در جريان انقلاب، بى تكيه بر امكانات دولتى و با وجود همه ى موانع، با تماشاگر خويش در شكل و اندازه اى بى نظير ارتباطى هنرى برقرار سازند." آقا این یکی را هم در گیومه نگذاشته است. پس تا اینجا شد دو مورد تقلب آشکار. می بینید که در منابعی هم که همینجا زیر این مقاله داده است نه نامی از گزارش شهروند است و نه از کارشماره 121 که در آن، همان گزارش شهروند (با نقل قولهائی از دیگران و من) عینا بازچاپ شده است، و نه نامی از صاحب قول.
حضرت آقای امین پور، باور بفرمائید که این کار جرم است. کسی اجازه ندارد جمله هائی را از منبعی بگیرد و آنها را عینا در نوشته ی خودش بیاورد بدون آنکه آنها را در گیومه بگذارد و در پانویس نشانی دقیق آنها را بدهد. با این همه، فکر می کنم یک پوزش ساده از سوی شما قال این قضیه را بکند، اگر چه ایران گلوبال هم، پس از این کامنت نویسی ها، باید در برابر بازچاپ این مقاله مسئولیت بپذیرد.

یک بار دیگر برای اطلاع، لینکهای گزارش عزت گوشه گیر که حاوی این نقل قولهاست، چاپ نخست در شهروند تورنتو و بازچاپ آن، از جمله، در کار 121 خرداد 91:
http://www.shahrvand.com/archives/26211
http://www.kare-online.org/downloads/kar/Kar-121.pdf