Skip to main content

یعنی شما آقای دوشکی در مورد

یعنی شما آقای دوشکی در مورد
Anonymous

یعنی شما آقای دوشکی در مورد دموکراتیک بودن سوئد شک دارید؟ عجب! و در ضمن آن مسئله مهاجرین چه ربطی به کنفرانس اتحاد برای دموکراسی دارد؟ شما باید به مسائل مهاجرین در سوئد آشنا باشید که بتوانید به دولت سوئد انتقاد بکنید.
واقعا اطلاعات شما جای سئوال دارد؟ بنظر میرسد چون شما در کنفرانس دعوت نشدید شروع به انتقادهای نادرست کرده اید و این شیوه شما در برخورد با سازمانها و یا رسانه های است که شما را دعوت نمی کنند، اگر دعوت میشدید اصلا انتقاد نمیکردید. و این مسئله برای شما که ادعای دموکراتیک بودن دارید بسیار به ضرر شما تمام میشود. شیوه برخورد شما با اتحاد دموکراسی درست مسئله برخوردن کیهان شریعتمداری با این گروه است. در ضمن اگر این گروه کسی در آن نمیخواهد شرکت کند شما چرا اینقدر به آن ایراد می گیرید؟ واقعا این سئوال است.

اگر نسبت به انتخابات آزاد مسئله دارید بحث نظری بکنید، این شعاری همه گیر است و یک استراتژی برای به زیر کشدن این حکومت است. در ضمن شما گفتید که نماینده ای از حزب دموکرات در جمع حضور نداشت به اطلاع شما میرسد که آقای آسو صالح عضو کمیته مرکزی شرکت داشت و بسیار هم صحبت کرد. اتفاقا چند کانونه بودن مبارزات سیاسی درون اپوزیسیون بهرسمیت شناخته شده و جای بحثی ندارد.