Skip to main content

خانم ناهید گرامی؛ من نمی دانم

خانم ناهید گرامی؛ من نمی دانم
دكتر عبدالستار دوشوكي

خانم ناهید گرامی؛ من نمی دانم شما کدام ناهید هستید چون اسم خانوادگی خود را ننوشته اید. من به کنفرانس پراگ توسط آقای دکتر خادم دعوت شدم ولی با رد دعوت، نرفتم. طبعتا اگر به پراگ رفته بودم، خود بخود به استکهلم هم می آمدم. پس این ادعای شما که گربه دستش نمی رسه میگه پیف پیف بو میده، کاملا نادرست است. وانگهی من عضو فعال کمیته موقت برای شورای ملی، و یکی از دو عضو . .

و یکی از دو عضو کمیته مالی؛ و یکی از اعضای کمیته رایزنی و کمیته های دیگر بودم و براحتی می توانستم منتخب دفتر سیاسی شوم، اما اعتراض کردم و به جلسه پاریس نرفتم (اگرچه خودم دعوت کننده بودم) و در یک اتاق پالتاکی با حضور 213 نفر انتقادات خودم را نسبت به شورای ملی مطرح کردم. پس این ادعای شما کاملا غلط است. . ./ . ..

من سالها پیش، قبل از اینکه شما این آقایان (اتحاد برای دمکراسی) را بشناسید، با آنها دوست بودم و با آهی و سازگارا و ن . و . و خیلی از آنها در جنبش رفراندوم همکاری و رفاقت داشتم. پس بحث شخصی مطرح نیست.بر خلاف "از ما بهتران" من خود را مقید می دانم به هموطنان جوابگو باشم حتی اگر آنان با نام واقعی یا مستعار خود مخلوطی از توهین و پرسش را مطرح کنند... / .
در مورد رسانه هایی مثل بی بی سی و صدای آمریکا که من از آنها انتقاد کرده ام، شما اشتباه می کنید من در هردوی این رسانه ها بعد از انتقادات شدیدم نسبت به آنها ظاهر شدم، چون مرا دعوت کرده بودند. در بی بی سی و صدای آمریکا در عرض یک ماه اخیر دعوت شده بودم. باور کنید کمبود حضور رادیو تلویزیونی ندارم. من هر هفته در یک یا دو رادیو و یا تلویزیون مصاحبه دارم. امشب (ساعت 10 اروپاه) هم قرار است با تلویزیون پارس در مورد نشست پاریس و استکهلم نقدی داشته باشم. . ./ ..
در مورد ربط شورش ها و کنفرانس استکهلم توضیحات لازمه را داده ام. لطفا به لینک های زیر مراجعه کنید که من در پاسخ به هموطنان جواب داده ام.
http://www.iranglobal.info/node/19547 .
http://www.akhbar-rooz.com/ideas.jsp?essayId=53028 .
در مورد کیهان، هم باید بگویم که شریعتمداری روزانه این کار را می کند. در مورد خود من هم مطالب زیادی نوشته که فقط یکی از آنها بنقل از رجا نیوز اینجاست: http://www.rajanews.com/detail.asp?id=109372